۰۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۴
کد خبر: ۶۹۸۴۶۷
معاون فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی:

فعالیت ۹ هزار مبلغ مجازی در دفتر تبلیغات اسلامی

فعالیت ۹ هزار مبلغ مجازی در دفتر تبلیغات اسلامی
اصفهان _ حجت الاسلام شیخ الإسلامی گفت: شهر مجازی با هدف ارتباط میان مبلغان جهان تشیع تشکیل شده است و 9 هزار مبلغ مجازی در دفتر تبلیغات اسلامی فعالیت دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، حجت الاسلام محمد شیخ الإسلامی معاون فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، عصر امروز در نشست خبری جشنواره ملی شعر حضرت مادر، با بیان اینکه مسأله شعر همواره در حوزه علمیه مورد توجه بوده و علما و بزرگان اهل شعر بوده‌اند، گفت: در دفتر تبلیغات اسلامی همواره توجه به شعر وجود داشته است و امسال در بهمن‌ماه به مناسبت ولادت حضرت زهرا(س) جشنواره ملی شعر مادر از سوی دفتر تبلیغات اسلامی برگزار خواهد شد.

وی در ادامه با بیان اینکه کوثر را خیر کثیر معنی می‌کنند که دقیق نیست، خاطرنشان کرد: اگر کوثر را به دقت ترجمه کنیم معنای بسیار بی‌پایان می‌دهد و کثرت در کثرت است، بنابراین ترجمه صحیح و دریافت درست از مفهوم کوثر یعنی حقیقت بسیاری که بی‌پایان است و نمی‌شود برای آن پایانی در نظر گرفت.

حجت الاسلام شیخ الإسلامی با بیان اینکه هنر متصل به حقیقت بی‌پایان است، اظهار کرد: کار هنری ایجاد بی پایانی است و اگر کسی می خواهد این آفرینش بی پایان برکت پیدا کند و مدام بجوشد و پایان پیدا نکند، یک راه آن این است که هنر خود را به وجود مقدس حضرت فاطمه زهرا(س) متصل کند و غیر از این هنر ماندگاری، برکت و زایش نخواهد داشت.

معاون فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، تصریح کرد: توسل به حضرت زهرا(س) در شعر و هنر را نباید از دست بدهیم و این موضوع ماندگاری آن اثر و هنرمند را به دنبال خواهد داشت. امیدوار هستیم اقداماتی نظیر جشنواره ملی شعر مادر اثرگذاری و برکات خود را به دنبال داشته باشد.

حجت الاسلام شیخ الإسلامی خاطرنشان کرد: نگاه حوزه علمیه به اتفاقات نو مانند رسانه مانند هر مجموعه بزرگ دیگری نیازمند زمان برای بهبود است. پیش از این ۸۰۰ مبلغ مجازی داشته‌ایم که به ۹ هزار نفر رسیده است و ۲۵۰۰ نفر مبلغ فعال هستند و ارزیابی فعالیت آنها صورت گرفته و مستمر در حال حمایت‌های مختلف هستند. همزمان در دفتر تبلیغات اسلامی شهر مجازی که شبکه ارتباطی بین مبلغان شیعه جهان است و این برای نخستین بار شکل گرفته است و تا کنون مبلغان تبشیری مسیحیت چنین شبکه‌ای داشته اند.

وی با بیان اینکه در فضای مجازی همه ما نیروهای انقلابی اقلیت هستیم، اظهار کرد: ولی گاهی برخی افراد فکر می‌کنند اکثریت هستیم در صورتی که باید با تفکر اقلیت و منطق صحیح در فضای مجازی فعالیت کنیم.  باید ظرفیت‌ها و بسترهای لازم برای فعالیت در فضای مجازی را فراهم کنیم./1304/پ210/

متین فیروزآبادی
ارسال نظرات