۲۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۵
کد خبر: ۷۰۲۳۴۳
حجت الاسلام تسخیری مطرح کرد؛

مشکلات اقتصادی؛ محصول تفکر غرب‌گرایی

مشکلات اقتصادی؛ محصول تفکر غرب‌گرایی
مازندران - حجت الاسلام تسخیری، انقلاب اسلامی را مبدأ حرکت حکومت جهانی حضرت ولی عصر(عج) عنوان کرد و گفت: امت اسلامی نیز برای یاری به انقلاب اسلامی قیام خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، حجت الاسلام غلامحسین تسخیری، مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه دو کوهه سپاه امروز در سخنرانی مراسم سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در ساری گفت: خداوند متعال در قرآن کریم و آیات الهی وعده انقلاب اسلامی و زمینه سازی یک انقلاب بزرگ و جهانی را به ما داده است.

وی با بیان این که امام خمینی(ره) از روزهای نخست انقلاب اسلامی، غده سرطانی منطقه را رژیم صهیونیستی معرفی کردند، افزود: یکی از عوامل مؤثر در منطقه برای از بین انقلاب اسلامی رژیم صهیونیستی است و دولت های گماشته غرب در منطقه را بر علیه ملت ایران اسلامی تحریک و به آنها هزینه های کلان می دهد.

حجت الاسلام تسخیری با اشاره به این که انقلاب اسلامی یک هدف و افق بلند و نگاه بزرگ دارد و تنها منحصر به جغرافیای جمهوری اسلامی نیست، تصریح کرد: انقلاب اسلامی یک تفکر است و تنها برای از بین بردن استبداد درونی یعنی طاغوت آن روز به وجود نیامده است بلکه آمد تا به همه بت هایی که در جهان به عنوان استکبار جهانی قرار دارند یک سیلی محکم بزند و پرچم اسلام را به دست صاحب اصلی اش برساند.

وی، انقلاب اسلامی را مبدأ حرکت حکومت جهانی حضرت ولی عصر(عج) عنوان کرد و افزود: امت اسلامی نیز با تکیه بر فرهنگ دینی برای یاری به انقلاب اسلامی قیام خواهند کرد.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه دو کوهه سپاه در ادامه سخنان خود با اشاره به همراهی ملت ایران با امام خمینی(ره)، تصریح کرد: هیچ قدرتی نمی تواند در برابر این قدرت بیاستد و این نظام الهی با حضور مردم محکم و استوار است.

وی با بیان این که توکل ملت ایران اسلامی همواره به خداوند متعال است، افزود: تا زمانی که ما خدا را و دست خدا را بالای سر خود داشته باشیم خدای متعال به ما نصرت می دهد، اما اگر نگاه ما به غرب و کدخداهایی که معرفی کردند باشد ملت ما ضعیف و خار می شود و زیر سلطه استکبار قرار می گیرد.

حجت الاسلام تسخیری با اشاره به این که غرب گرایانی که در این مدت قدرت در دستشان بود و نگاهشان به غرب و همه آمالشان غرب بود این کشور و مردم را به کجا رساندند، ادامه داد: مشکلات اقتصادی امروز کشور به این دلیل است چون افرادی که در مسند امور بودند نگاهشان به غرب و دستشان به کدخداهایی که معرفی کردند بود و نگاهشان به ولی فقیه که همواره نسبت به مسأله اقتصاد مقاومتی تأکید می کردند نبود.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه دو کوهه سپاه افزود: ملت ایران اسلامی بداند ما زمانی که دست خدا را بر سرمان می بینیم و نگاهمان را به لبان ولی فقیه است ملتی عزیز و سربلند خواهیم بود.

وی با بیان این که این پرچمی که بلند شد به زمین نمی خورد، تصریح کرد: ما امروز قدرت مند هستیم و گلایه مندیم از بی عرضگی های بعضی از افرادی که در دولت ها قرار گرفته اند و خواستند ملت ما را مجدد غرب زده کنند اما ملت قدرت مندیم و این اذعان آمریکایی ها است.

حجت الاسلام تسخیری با تأکید بر این که ما امروز یک قدرت بین المللی هستیم و نفوذ انقلاب اسلامی تنها منحصر به داخل نشده است، بیان داشت: امروز ملت های مقاومت دور هم جمع شده اند و پشت دیوارهای رژیم صهیونیستی قرار گرفته اند و آن وعده اخری اتفاق خواهد افتاد و به فضل الهی همان طور که مقام معظم رهبری در جمع جبهه مقاومت فلسطین فرمودند به زودی ملت مسلمان در مسجد مسجد القصی نماز اقامه خواهند کرد./950/پ201/

ارسال نظرات