۲۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۷
کد خبر: ۷۰۵۱۵۲
آیت الله فاضل لنکرانی در پیامی:

خدمت رسانی به مردم و فقرا از ویژگی های حجت الاسلام طباطبایی بود

خدمت رسانی به مردم و فقرا از ویژگی های حجت الاسلام طباطبایی بود
آیت الله فاضل لنکرانی با صدور پیام تسلیتی درپی درگذشت حجت الاسلام والمسلمین طباطبایی گفت: خدمت رسانی به مردم و ایتام و حضور در صحنه های اجتماعی از ویژگی های ایشان بود.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، آیت الله محمدجواد فاضل لنکرانی با صدور پیامی ارتحال حجت الاسلام والمسلمین طباطبایی را تسلیت گفت.

متن این پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا إلیه راجعون

ارتحال روحانی وارسته و خدمت گذار حضرت مستطاب حجت الاسلام والمسلمین آقای حاج سیدعلی طباطبائی رحمه الله علیه موجب تاثر و تاسف گردید. این عالم ربانی موفق به کسب مراتب علمی والا رسیدن به مقام تدریس و استادی دروس سطوح عالی و خارج حوزه گردید.

تلاش بی وقفه جهت تربیت و تهذیب طلاب و تشکیل و تاسیس مدرسه علمیه الحجه عجل الله تعالی فرجه الشریف و خدمت رسانی به مردم و ایتام و فقرا و حضور در صحنه های اجتماعی و همراهی و همکاری با بزرگان و نمایندگی مراجع عظام تقلید و رهبری معظم انقلاب، و از همه مهمتر به اظهار و ارادت شدید به مقام ولایت ائمه معصومین علیهم السلام خصوصا ثامن الحجج علی بن موسی الرضا علیه الاف التحیه والثناء از ایشان یک عالم جامع در عمل و علم و درعقیده و ایمان ساخته بود.

این مصیبت را به ساحت مقدس قطب عالم امکان امام زمان علیه السلام و حوزه های علمیه خصوصا حوزه مقدسه خراسان و همه علماء و روحانیت و مراجع بزرگوار بالاخص رهبر معظم و بیت مکرم و رفیع خصوصا آقازادگان محترم و فاضل و دامادهای ارجمند و همه بیوت وابسته و شخصیتهای مرتبط و نیز مردم ولائی و مومن مشهد مقدس تسلیت عرض می نمایم.

خداوند ایشان را با انبیاء و اولیاء و صلحا محشور و بر همه بازماندگان صبر و اجرعنایت فرماید.

محمدجواد فاضل لنکرانی

28اسفند 1400

16 شعبان المعظم 1443

ارسال نظرات