۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۰
کد خبر: ۷۰۸۰۰۱
معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران در گفت‌وگو با رسا:

دفاع از مردم فلسطین به یک گفتمان جهانی تبدیل شده است

دفاع از مردم فلسطین به یک گفتمان جهانی تبدیل شده است
مازندران - حجت الاسلام صادقی گفت: دور اندیشی و تدبیر امام راحل و همچنین تداوم این حمایت ها از سوی مقام معظم رهبری از آرمان فلسطین به یک گفتمان جهانی تبدیل شده است.

حجت الاسلام لطیف صادقی مدیر تبلیغ حوزه علمیه مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، با اشاره به در پیش بودن آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و روز جهانی قدس، گفت: امام راحل با این نامگذاری، ضمن تقویت وحدت میان مسلمانان زمینه نابودی رژیم صیونیستی را فراهم کردند.

وی با بیان این که روز قدس روز حمايت از مردم مظلوم فلسطين و يک سرمايه و پشتوانه عظيم براي جوانان آزادي خواه است، خاطرنشان کرد: دور اندیشی و تدبیر امام راحل و همچنین تداوم این حمایت ها از سوی مقام معظم رهبری از آرمان فلسطین به یک گفتمان جهانی تبدیل شده است.

حجت الاسلام صادقی با بیان این که امروز شاهد ایجاد یک جبهه ضد صهیونیسم در جهان هستیم، افزود: امت اسلامی و همه آزادی خواهان جهان باید با وحدت و همبستگی زمینه محو این رژیم جنایت کار و خبیث را از روی کره زمین فراهم کنند.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که روز جهانی قدس، فرصتی برای سر دادن فریاد مرگ بر اسرائیل از سوی ملت های مسلمان جهان است، ادامه داد: امام راحل با این نامگذاری خود یک دغدغه مهمی در اذهان و افکار عمومی ملت های مسلمان جهان نسبت به مردم مظلوم فلسطین ایجاد کردند.

معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با اشاره به جنایت های غیر انسانی رژیم صهیونیستی طی سال های اخیر در فلسطین اشغالی افزود: مردم مظلوم فلسطین با دستان خالی و بدون هیچ حمایت بین المللی در برابر یک رژیم سفاک و جنایت کار مقتدرانه ایستاده اند.

حجت الاسلام صادقی به سکوت مجامع بین المللی در برابر جنایت های صهیونیست ها در فلسطین اشغالی اشاره کرد و گفت: کشورهای مدعی حقوق بشر که امروز نگران جنگ اوکراین هستند در برابر سال ها جنایت صهیونیست ها در فلسطین سکوت می کنند.

استاد حوزه علمیه مازندران با دروغ توصیف کردن ژست های حقوق بشری کشورهای غربی، بیان داشت: امروز حقوق بشر و سازمان های حقوق بشری تنها به ابزاری برای فشار به ملت های مظلوم، بی گناه و مستقل تبدیل شده است.

معاون حوزه علمیه مازندران، روز جهانی قدس را فرصتی مناسب برای اعلام انزجار جهانی از جنایت های رژیم سفاک صهیونیستی در فلسطین دانست و تصریح کرد: امروز همه ملت های جهان باید در برابر این نسل کشی آشکار در فلسطین قاطعانه موضع گیری کنند.

وی با بیان این که قدس و ملت فلسطين يکي از نمادهاي مظلوميت در جهان به شمار مي‌رود و روز قدس روز فرياد مظلوم در مقابل خود برتر بيني صيهونيست‌ها است، ادامه داد: آخرین جمعه ماه مبارک رمضان روز احياي اسلام و روز فرياد رهايي فلسطين از چنگال صهيونيسم غاصب و غارتگر است، ادامه داد: این روز مهم نماد حمايت از آزادي و انسان ستمديده است./950/ت302/

افشین ایمانی
ارسال نظرات