۳۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۵
کد خبر: ۷۱۲۹۰۶
نماینده ولی فقیه در لرستان:

امنیت عامل پیشرفت در همه امور است

امنیت عامل پیشرفت در همه امور است
لرستان- حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی، به اهمیت مسئله امنیت اشاره کرد و گفت: امنیت عامل پیشرفت در همه امور است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی، ظهر امروز در دیدار کارکنان نیروی انتظامی لرستان، گفت: امنیت پایه هر رشدی است.

نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه نیروی انتظامی یکی از ارگان های امنیتی کشور است، افزود: نیروی انتظامی به دلیل وسعت و اهمیت کار خود در همه عرصه ها حضور دارد.

وی اظهار کرد: نیروی انتظامی مقتدر و پویا خود را با این وظایف مختلف تطبیق می دهد و مانند قلعه ای است و افرادی که در آن هستند را محافظت می کند و با تلاش های خود سبب می شود تا آسیبی به مردم و استقلال کشور وارد نشود.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با بیان اینکه مردم در سایه نیروی انتظامی و سایر نیروهای نظامی و امنیتی مقتدر کشور، سربلند هستند، گفت: استقلال مملکت مرهون تلاش ها و اقدامات نیروهای مسلح است.

وی با تاکید بر اینکه نیروی انتظامی باید بنیه های معرفتی خود را افزایش دهد، عنوان کرد: این افراد خود را سربازان امام عصر(عج) می دانند و تقویت بنیه های اعتقادی سبب می شود تا نیروی انتظامی در حوادث و رویدادها قهرمانانه به وظایف خود عمل کند.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی بیان کرد: فعالیت های روز افزون سبب می شود تا دشمنان بدانند نیروهای مسلح و نیروی انتظامی، مسلح به دانش و سلاح روز هستند.

وی با اشاره به اینکه دشمن به دنبال این است که با ناهنجاری هایی جامعه را دچار تلاطم کند، تصریح کرد: با همکاری دستگاه های دیگر باید این مهم برطرف شود./۹۴۵۱/

 

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات