۱۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۷
کد خبر: ۷۱۹۰۵۹
آیت الله کعبی:

طرح عادی سازی روابط، مشارکت در جنایت های رژیم صهیونیستی است

طرح عادی سازی روابط، مشارکت در جنایت های رژیم صهیونیستی است
نماینده خبرگان گفت: روابط با رژیم جعلی و کودک کش اسرائیل جایز نیست و برخی خیال نکنند که اسرائیل با ورود در حوزه سلامت به دنبال کمک های انسان دوستانه است.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، آیت الله عباس کعبی نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در سخنانی با اشاره به توطئه های رژیم صهیونیستی گفت: بعد از عادی سازی روابط اسرائیل با برخی از کشورهای حوزه خلیج فارس خصوصاً بحرین تبادل مسائل پزشکی در بین این کشورها صورت گرفت.

وی افزود: در ظاهر این مسائل حوزه سلامت مشکلی ندارد اما حقیقت امر این است که هئیت های پزشکی و درمانی بستر سازی برای جنگ بیولوژیک علیه امت اسلام از طریق تسلط بر دی ان ای های کشورهای اسلامی خواهد داشت و مسئله بسیار خطرناکی است.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با تصریح این نکته که عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی در همه بخش های اقتصادی، فرهنگی، سیاسی و حوزه سلامت مشارکت در جنایت های این رژیم است، یادآور شد: روابط با رژیم جعلی و کودک کش اسرائیل جایز نیست و برخی خیال نکنند که اسرائیل با ورود در حوزه سلامت به دنبال کمک های انسان دوستانه است بلکه به نوعی استیلاء و اشغال جوامع اسلامی از طریق عادی سازی روابط است.

آیت الله کعبی هوشیاری مسلمانان در مقابل مکر صهیونیست ها را خواستار شد و افزود: عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی از طرف کشورهای مرتجع منطقه از جمله نظام آل خلیفه باطل و حرام است و مخالفت با پیمان های رژیم غاصب اسرائیل برهمه مسلمانان واجب است.

استاد حوزه علمیه همکاری با رژیم صهیونیستی را حرام دانست و خاطرنشان کرد: پیمان با اسرائیل مشارکت در جنایت های رژیم صهیونیستی است و از مصادیق معاونه الظالمین به حساب می آید و کمک به استیلاء مشرکین بر بلاد اسلامی است.

نماینده مجلس خبرگان رهبری در پایان خطاب به پزشکان مسلمان کشورهای حاشیه خلیج فارس اظهار کرد: مقاومت در برابر عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی واجب شرعی و از مصادیق جهاد کبیر است.

ارسال نظرات