۱۸ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۲
کد خبر: ۷۲۱۰۹۱
نماینده ولی فقیه در کاشان:

هیچ قدرتی توان مقابله با حکومت دینی را ندارد

هیچ قدرتی توان مقابله با حکومت دینی را ندارد
اصفهان – حجت الاسلام والمسلمین حسینی با بیان اینکه هیچ قدرتی توان مقابله با حکومت دینی را ندارد، گفت: دشمن تا کنون بیش از ۷۰۰ توطئه را برای نابودی نظام طراحی کرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی پیش از ظهر امروز در دبیرستان دخترانه امیرکبیراین شهرستان به دلائل مخالفت دشمن با چادر و روسری اشاره کرد و گفت: غرب بیش از دو قرن است چادر، روسری، نماز، دین، حجاب و عفاف را مانع پیشرفت اعلام کرده است.

وی افزود: رضاخان بعد از بازگشت سفر ترکیه علت اصلی پیشرفت ترکیه را بی دینی مردم ترکیه اعلام کرد و از بانوان ایرانی خواست تا سرتا پا غربی باشند، اما با پیروزی انقلاب اسلامی، امام خمینی(ره) بر این فریضه غرب خط بطلان کشید.

حجت الاسلام والمسلمن حسینی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ثابت کردن بانوان ایرانی می‌توانند با حجاب کامل و عفاف و حیا به اوج قله برسند، گفت: امروز بانوان محجبه ایرانی در علوم مختلف تخصص هستند، اما غرب اهمیت دادن جمهوری اسلامی ایران به بانوان را بر نمی‌تابد و معتقد است حاکمیت دینی در ایران نقشه‌های آمریکا و غرب را نقش برآب می‌کند.

به گفته وی اگر حکومت دینی ایران الگویی برای کشور‌های دیگر دنیا به ویژه دو میلیارد جمعیت مسلمان جهان شود بساط حاکمیت آمریکا و غرب بر جهان برچیده خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در کاشان ادامه داد: در صورت ادامه حاکمیت دینی در ایران هیچ کشوری تحت سلطه آمریکا نخواهد رفت و ثروت کشور‌ها توسط آمریکا غارت نخواهد شد و در صورت تشکیل حکومت دینی در عربستان گاو‌های شیرده برای آمریکا دستاوردی نخواهند داشت.

به گفته وی علت اصلی کشیدن چادر از سر بانوان محجبه توسط اغتشاشگران و آتش زدن روسری برای این است که دین بر کشور ایران حاکمیت نداشته باشد.

وی افزود: انقلاب اسلامی با شعار نه غربی و نه شرقی امام خمینی(ره) در قالب حکومت دینی بر اساس قرآن و اهل بیت(ع) به پیروزی رسید و اسرائیل نخستین مخالف حکومت دینی در ایران اعلام کرد جمهوری اسلامی ایران زلزله‌ای در دنیا ایجاد کرده که همه دنیا را به لرزه خواهد انداخت.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی با تبریک میلاد پیامبر اکرم(ص) و آغاز هفته وحدت، گفت: با تولد پیامبر اکرم(ص) نماد‌های شرک در سراسر دنیا به لرزه درآمد و زمانی که ۱۴ کنگره قصر پادشاه ایران فرو ریخت امام در تحلیل خود این ۱۴ کنگره را به انقلاب اسلامی تعبیر کرد که بعد از ۱۴ قرن انقلاب اسلامی در ایران به پیروزی می‌رسد.

وی با اشاره به اینکه امام کاظم(ع) انقلاب اسلامی ایران را پیش بینی کرده بود، افزود: امام کاظم(ع) می‌فرماید، مردی از قم قیام می‌کند و گروهی مانند آهن آب دیده و محکم با او همراه می‌شوند.

نماینده ولی فقیه در کاشان افزود: مردم ایران اسلامی بیش از ۴ دهه است که به پای انقلاب اسلامی ایستاده اند و برای پاسداری از انقلاب اسلامی شهدای زیادی را تقدیم اسلام و نظام کرده اند.

به گفته وی از ابتدای انقلاب اسلامی تا کنون بیش از ۷۰۰ توطئه بزرگ از جمله کودتای نوژه، جنگ تحمیلی برای نابودی نظام از سوی دشمن طراحی شد، اما انقلاب اسلامی همچنان باقی است و هیچ قدرتی توان مقابله با حکومت دینی را ندارد.

وی از ارتش اسرائیل به لحاظ تجهیرات به عنوان چهارمین ارتش جهان نام برد و افزود: گروه ۴ هزار نفری حزب الله تنها با توکل به خدا در جنگ ۳۳ روزه مقابل ارتش چهارم دنیا ایستاد و به پیروزی رسید.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی با تأکید بر اینکه نسل نوجوان و جوان باید به قله‌های رفیع علمی صعود کنند، گفت: رهبر معظم انقلاب می‌فرماید، مردم ایران باید به درجات بالای علمی برسند تا مردم دنیا برای تحقیقات خود مجبور باشند زبان فارسی را آموزش ببینند.

وی با تأکید بر اینکه دانش آموزان هرشب مانند شب امتحان درس بخوانند تا در آینده به عنوان نابغه علمی کشور و دنیا مطرح باشند، افزود: دانش آموزان برای قرآن وقت بیشتری بگذارند و مدارس نیز دو دقیقه صبحگاه را به تلاوت قرآن و معنای آن اختصاص دهند.

نماینده ولی فقیه در کاشان همچنین بر دشمن شناسی و بصیرت افزایی نسل نوجوان و جوان تأکید کرد و ابراز داشت: اگر امروز دشمن برای ما ناشناخته بماند به جای شلیک به طرف دشمن به نیروی خودی شلیک خواهیم کرد.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی همچنین نماز اول وقت، احترام به والدین و تکریم معلم را سبب پیشرفت و رسیدن دانش آموزان به مدارج عالی دانست./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات