۲۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۸
کد خبر: ۷۲۱۲۳۵
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر لرستان:

حفاظت از حریم قانون و افراد از مصادیق معروف است

حفاظت از حریم قانون و افراد از مصادیق معروف است
حجت الاسلام مهدوی نیا با اشاره به اینکه حفاظت از حریم قانون و افراد از مصادیق معروف است، نیروی انتظامی را در این زمینه پیشتاز دانست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام یونس مهدوی نیا، ظهر امروز در دیدار با فرمانده انتظامی استان لرستان با تبریک هفته نیروی انتظامی گفت: کارکنان نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران، با تکیه بر ارزش های الهی و سعه صدر توام با عقلانیت و در چارچوب قانون صحنه های زیبایی از اقتدار در کنار رافت اسلامی را در سال ها خدمت به ملت ایران به ویژه در هفته های اخیر خلق کردند.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر لرستان با اشاره به نقش آفرینی نیروی انتظامی در راستای تامین نظم و امنیت جامعه و دفاع از مرزهای کشور و مبارزه با عوامل ناامنی، افزود: نیروی انتظامی ضابط قانون است.

وی اظهارکرد: هر اقدام از نیروی انتظامی می تواند برگرفته از امر به معروف و نهی از منکر باشد زیرا با پلیدی‌ها و زشتی‌ها مبارزه می کنند و به دنبال اجرای عدالت و قانون هستند.

حجت الاسلام مهدوی با بیان اینکه حفاظت از حریم قانون و افراد و اجرای قانون از مصادیق معروف است، گفت: نیروی انتظامی همیشه در حوزه امر به معروف و نهی از منکر پیشتاز بوده است.

وی بیان کرد: نیروی انتظامی آمر به رعایت قانون است؛ آمر به معروف و ناهی از منکر می تواند در حوزه داخلی، فردی و حوزه جمعی و بیرونی تاثیرگذار باشد.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر لرستان عنوان کرد: وقتی مردم ببینند که ضابط قانون اخلاق اسلامی و حرمت ها را رعایت می کنند حرف شنوی بیشتری در جامعه اتفاق می افتد و بیش از پیش قدردان زحمات این نیروی ارزشمند خواهند بود./9451/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات