۲۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۲
کد خبر: ۷۲۱۷۵۹
فرمانده انتظامی لرستان مطرح کرد؛

دفاع از امنیت وظیفه نیروی انتظامی/ در نوکری مردم کوتاهی نخواهیم کرد

دفاع از امنیت وظیفه نیروی انتظامی/ در نوکری مردم کوتاهی نخواهیم کرد
لرستان- الهی با بیان اینکه نیروی انتظامی حافظ مال و جان و ناموس مردم است، گفت: نیروی انتظامی در دفاع از امنیت حفظ دستاوردهای نظام هرگز کوتاهی نخواهد کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، یحیی الهی، ظهر امروز در دیدار با اصحاب رسانه لرستان، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و با اشاره به مراسم تشییع و خاکسپاری شهدای مدافع امنیت «فرید کرم پور، داوود عبداللهی و مهدی لطفی» در لرستان، گفت: این روزهای استان لرستان حال و هوای هفته دفاع مقدس را دارد.

فرمانده انتظامی لرستان با بیان اینکه شهدای مدافع امنیت در راه دفاع از جان و مال و ناموس مردم به شهادت رسیدند، افزود: نیروی انتظامی در خدمت به مردم و دفاع از حریم امنیت همواره در صحنه حاضر است.

وی نیروی انتظامی را خدمتگزار مردم خواند و گفت: نیروی انتظامی در دفاع از امنیت، پاسداری از جان و مال و ناموس مردم و حفظ دستاوردهای نظام هرگز کوتاهی نخواهد کرد.

الهی با اشاره به اینکه اغتشاشات اخیر فتنه دشمن است، عنوان کرد: این فتنه نیز در سایه بصیرت و هوشیاری ملت غیور و شهیدپرور استان لرستان خنثی خواهد شد و دشمن بداند اجازه نخواهیم داد کوچکترین تعری به خاک کشور صورت بگیرد.

وی در ادامه با بیان اینکه در استان لرستان شاهد کمترین اغتشاشات بودیم، گفت: در نوکری مردم کوتاهی نخواهیم کرد ولی در برخورد با اختلال گران نظم و امنیت در جامعه، در جایی که امنیت و آرامش مردم آسیب ببیند و نظم و امنیتشان خدشه دار شود نباید کوتاهی صورت گیرد.

فرمانده انتظامی لرستان در رابطه با نحوه برخوری نیروهای انتظامی با مردم، یادآور شد: رفعتی که در جمهوری اسلامی وجود دارد، در هیچ مملکتی وجود ندارد.

الهی تصریح کرد: در جنگ رسانه ای که امروز دشمن به راه انداخته است، اصحاب رسانه به عنوان یار و یاور همیشگی نیروی انتظامی باید نقش آفرینی کرده و با آگاه سازی مردم و بصیرت افزایی جلوی توطئه های دشمنان گرفته شود./9451/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات