۱۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۹
کد خبر: ۷۲۳۰۰۵
حجت الاسلام میرتاج الدینی:

هژمونی قدرت آمریکا در سراشیبی قرار گرفته و به طرف سقوط و زوال می رود

هژمونی قدرت آمریکا در سراشیبی قرار گرفته و به طرف سقوط و زوال می رود
نماینده مجلس با بیان این که هژمونی قدرت آمریکا در سراشیبی قرار گرفته است و به طرف سقوط و زوال می رود، گفت: قدرت پوشالی آمریکا در حال شکست و فروپاشی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، حجت الاسلام میرتاج الدینی، نماینده مجلس امروز در سخنرانی روز سیزدهم آبان ماه مرکز استان گفت: سیزدهم آبان ماه به روز مقاومت و ایستادگی در برابر زیاده خواهی های آمریکا تبدیل شده است.

وی با بیان این که آمریکا و دشمنان ملت ایران در چهار دهه اخیر از همه راه ها وترفند ها برای غلبه و براندازی جمهوری اسلامی استفاده کرده اند، افزود: اما علیرغم همه این تلاش ها نتوانستند راه به جایی ببرند و این ثمره ایستادگی و مقاومت ملت ایران است.

حجت الاسلام میرتاج الدینی، اغتشاشات اخیر را یک جنگ ترکیبی علیه ایران اسلامی معرفی کرد و گفت: دولت آمریکا و هم پیمانانش پشت صحنه این جنگ تمام عیار هستند و از مدت ها قبل برای امسال برنامه ریزی کرده بودند.

وی با اشاره به این که در داخل کشور جوانان و نوجوانان انقلابی به حدی زیاد هستند که پاسخ برخی افراد ناآگاه را بدهند، افزود: حضور جوانان و نوجوانان ناآگاه در اغتشاشات اخیر نتیجه آسیب های جنگ نرم و تهاجم فرهنگی دشمن است که امروز آشکار شده است.

نماینده مجلس با اشاره به هشدار متعدد مقام معظم رهبری نسبت به تهاجم فرهنگی دشمن در کشور طی سال های اخیر، گفت: متأسفانه در گذشته عده ای مسؤولان خودشان را به خواب غفلت زده بودند و یا بستر را برای نفوذ فراهم کردند و امروز می بینیم که همان نفوذ دشمن موجب تغییر افکار جوانان و نوجوانان ما شده است.

حجت الاسلام میرتاج الدینی با اشاره به صحنه گردانی برخی چهره های معروف و سلبریتی ها در حوادث اخیر گفت: ملت ایران هیچ خیانت ها سلبریتی ها را فراموش نخواهند کرد.

وی با اشاره به این که امروز آمریکا سه چالش و تهدید جدی را پیش روی خود دارد، افزود: نخستین چالش آمریکا این است که دیگر رقبایش به آنها اعتنایی ندارد و قدرت پوشای امریکا فرو شکسته است.

این نماینده مجلس با بیان این که هژمونی قدرت آمریکا در سراشیبی قرار گرفته است و به طرف سقوط و زوال می رود، ادامه داد: قدرت پوشالی آمریکا در حال شکست و فروپاشی است.

حجت الاسلام میرتاج الدینی، بی اعتمادی دوستان آمریکا به این کشور را دومین چالش آمریکا عنوان کرد و گفت: شکست این کشور در جلوگیری از نفوذ ایران در منطقه نیز سومین چالش آمریکا است.

وی با بیان این که نفوذ و قدرت ایران در منطقه گسترده شده و ایران به محور مقاومت در منطقه تبدیل شده است، ادامه داد: طرح های آمریکا در منطقه در برابر محور مقومت با شکست مواجه می شود./950/

افشین ایمانی
ارسال نظرات