۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۵
کد خبر: ۷۲۴۲۷۹
نماینده ولی فقیه در کاشان:

خداباوری در فعالیت‌های بسیج موج می‌زند

خداباوری در فعالیت‌های بسیج موج می‌زند
اصفهان – حجت الاسلام والمسلمین حسینی با اشاره به اینکه توکل به خدا و خداباوری در فعالیت‌های بسیج موج می‌زند، گفت: امروز بسیج دراستمرار راه و سیره عملی شهدا اهتمام دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی پیش از ظهرامروز در دیدار با فرماندهان رده‌های مختلف بسیج با تبریک هفته بسیج، گفت: توکل به خدا وخداباوری در فعالیت‌های بسیج موج می‌زند.

وی براستمرار راه و سیره عملی شهدا تأکید کرد و افزود: امروز استفاده از خلاقیت‌ها به ویژه درحوزه بانوان، آشنا کردن نسل نوجوان و جوان با امام راحل و کتاب صحیفه و استماع سخنرانی‌های رهبر معظم انقلاب بیش از هر زمان دیگری ضروری است.

نماینده ولی فقیه در کاشان همچنین به لزوم استقاده حداکثری از ظرفیت مساجد و مدارس اشاره کرد و اظهار داشت: امروز نیرو‌های بسیجی بیش از هر زمان دیگری باید در مساجد و نماز جمعه حضور داشته باشند و نسبت به فعالیت‌های فرهنگی و مذهبی اهتمام وپژه داشته باشند.

سرهنگ کریم اکبری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نیز با ارائه گزارشی از فعالیت‌های انجام شده در رده‌های مقاومت و پایگاه‌های بسیج شهرستان کاشان، گفت: نیروی مقاومت بسیج در شهرستان کاشان دارای استعداد بالقوه‌ای است.

وی از برگزاری رزمایش جهادگران فاطمی ۲ در هفته بسیج خبرداد و افزود: رزمایش جهادگران فاطمی ۲ در یکصد نقطه و محله در شهرستان کاشان برگزار می‌شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کاشان پاتوق‌های خدمت رسانی در عرصه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی و ورزشی را از دیگر برنامه‌های هفته بسیج در کاشان اعلام کرد و گفت: امسال هفته بسیج با شعار «بسیج خدمتگزار مردم» آغاز شده است./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات