۲۸ آذر ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۰
کد خبر: ۷۲۶۰۵۱
نماینده ولی فقیه در کاشان تأکید کرد؛

تکریم والدین؛ عامل پیشرفت انسان در همه عرصه ها

تکریم والدین؛ عامل پیشرفت انسان در همه عرصه ها
حجت الاسلام والمسلمین حسینی گفت: ورزشکارانی که می‌خواهند در میدان زندگی و میادین ورزشی بالاتر از دیگران و در اوج باشند والدین خود راتکریم کنند و دست بوس آن‌ها باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی یکشنبه شب در سالن شهدای غواص در جمع ورزشکاران منطقه لتحر، گفت: ورزشکاران والدین خود را تکریم کنند تا در جامعه و ورزش برتر از دیگران و بالاتر از همه قرار و در اوج قرار داشته باشید.

وی با اشاره اینکه ورزشکاران همانگونه که به مربیان خود احترام می‌گذارند برای والدین خود بیشتر احترام قائل باشند، تأکید کرد: والدین مربیانی هستند که یک عمر بدون مزد و منت برای فرزندان خود خدمت می‌کنند.

به گفته وی ورزشکارانی که می‌خواهند در میدان زندگی و میادین ورزشی بالاتر از دیگران و در اوج باشند والدین خود را تکریم کنند و دست بوس آن‌ها باشند.

وی تشویق مربیان از سوی ورزشکاران را نشانه قدرشناسی ورزشکاران دانست و با اشاره به برگزاری این مراسم به پاس تلاش ورزشکاران و موفقیت در میادین ورزشی، گفت: این مجموعه ورزشی با همت مردم خیر منطقه لتحر احداث و اداره می‌شود.

نماینده ولی فقیه در کاشان از مسؤولان شهرستان خواست تا فعالیت‌های فرهنگی، ورزشی و عمرانی انجام شده در این منطقه را در سراسرشهرستان کاشان گسترش دهند تا دیگر مناطق کاشان از سرانه ورزشی قابل قبول مانند این منطقه برخوردار شوند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی همچنین با تجلیل از ورزشکاران محجبه اظهار داشت: حجاب ورزشکاران ایرانی ضمن اینکه می‌تواند الگوی ورزشکاران دیگر کشور‌ها باشد، نشانه این است که می‌توان با عفاف و حجاب اسلامی نیز به مقام قهرمانی و افتخارات ورزشی رسید./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات