۲۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۵
کد خبر: ۷۲۶۱۰۷
نماینده ولی فقیه در کاشان:

وزن اعمال انسان در قیامت با خوش اخلاقی و کثرت ذکر صلوات سنگین می‌شود

وزن اعمال انسان در قیامت با خوش اخلاقی و کثرت ذکر صلوات سنگین می‌شود
اصفهان– حجت الاسلام والمسلمین حسینی براستمرار ذکر صلوات تأکید کرد و گفت: وزن اعمال انسان در قیامت با خوش اخلاقی و کثرت ذکر صلوات سنگین می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی دو شنبه شب در دیدار با خانواده مرحوم حاج جواد پیراینده سفیر صلوات در کاشان، گفت: وزن اعمال انسان در قیامت با خوش اخلاقی و کثرت ذکر صلوات سنگین می‌شود.

وی یکی از ویژگی‌های زنده یاد پیراینده را استمرار بر ذکر صلوات در زندگی شخصی و محافل عمومی مذهبی و دینی در شهرستان کاشان دانست و گفت: ذکر یک صلوات نیز سبب خواهد شد تا یکهزار صف فرشتگان برای او ذکر صلوات داشته باشند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی ادامه داد: علاوم بر یکهزار صف فرشته، تمام موجوادات عالم، هفت آسمان و هر کسی که حیات دارد برای ذاکر صلوات، ذکر صلوات می‌کنند.

وی بر استمرار ذکر صلوات تأکید کرد و ابراز داشت: وزن اعمال انسان‌ها در قیامت به وسیله خوش اخلاقی و کثرت ذکر صلوات سنگین می‌شود چرا که ذکر صلوات از اصول دین ما است.

نماینده ولی فقیه در کاشان با اشاره به اینکه «اللهم» به معنی قبول داشتن توحید و عدالت است و «صل» نیز به معنی این است که من نظام پاداش و کیفر الهی را قبول دارم، چون معادل معاد است، افزود: وقتی نام پیامبراکرم(ص) را بر زبان می‌آوریم به معنی قبول داشتن نبوت است و «آل محمد» نیز به معنی قبول داشتن امامت است./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات