۰۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۰
کد خبر: ۷۲۶۵۹۱
معرفی کتاب؛

جوانان "سین جین های خواستگاری" را دست کم نگیرند

جوانان
"سین جین های خواستگاری" اثری از مسلم داوودی نژاد که به يكي از مسائل مهم جوانان در آستانه ازدواج، یعنی چگونگي برخورد با اين پديده می پردازد.

به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری رسا، کتاب "سین جین های خواستگاری" اثری از مسلم داوودی نژاد که توسط انتشارات مهر فاطمه سلام الله علیها به چاپ رسیده است. اثر حاضر به يكي از مسائل مهم جوانان در آستانه ازدواج، یعنی چگونگي برخورد با اين پديده و نتيجه گيري درست در جهت انتخاب همسر دلخواه و شايسته و مطابق با اصول اعتقادي خود را یاد می دهد.

معرفی سین جین های خواستگاری:

اثر حاضر، حاصل چندصد پرونده مشاوره و جلسات سخنرانی کارشناس خانواده جناب آقای حجت الاسلام مسلم داودی نژاد است. این کتاب در 6 فصل با عناوینی همچون، برای چی ازدواج کنم، چه موقع ازدواج کنم، ملاک های انتخاب همسر و ... تدوین شده است. همچنین این کتاب بسیار مناسب جوان ها می باشد که حتما قبل از رفتن به خواستگاری و یا حتی فکر به آن، با مطالعه این اثر آمادگی رفتن داشته باشند.نویسنده درباره کتاب خود میگوید: در این مجموعه، می خواهم بگویم که، می توانیم با انتخابی درست، زندگی ای به شیرینی عسل داشته باشیم.
می خواهم بگویم، عشق در تمامی زندگی جاری است، و خود را به آن بسپاریم. می خواهم با هم خوشبختی را در کوچه پس کوچه های زندگی جستجو کنیم، و با هم بیابیمش، پیش از آنکه در کوچه هایش سرگردان شویم. چرا که همسر مقاوم و هدفداری که توانایی تطابق با شرایط جدید خود را داشته باشد، یکی از موهبت های بزرگ الهی است. لذا برای انتخاب همسر باید نکات و معیارهای بسیاری را در نظر گرفت و با اطلاع کامل و کافی از وضعیت خانواده ها، و اخلاق و رفتار فرد مورد نظر، دست به انتخاب زد. دوست عزیز من که مشغول خواندن این کتابی، بدان که ازدواج اتفاق مبارکی است که انسان را با اعتقادات، اولویت ها، مذهب، پول و عادات خانواده ای جدید (که بعضا بسیار متفاوت است) روبه رو می سازد.

علاقمندان می توانند برای تهیه کتاب به سایت گنج صادق مراجعه فرمایند.

ارسال نظرات