۱۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۵
کد خبر: ۷۲۶۹۱۱
مدیر ستاد اقامه نماز لرستان:

تبیین و ترویج فرهنگ اقامه نماز جماعت رمز سعادت جامعه است

تبیین و ترویج فرهنگ اقامه نماز جماعت رمز سعادت جامعه است
حجت الاسلام چراغی با اشاره به اینکه نماز در بالاترین درجه و مرتبه تعالیم دینی قرار دارد، گفت: تبیین و ترویج فرهنگ اقامه نماز جماعت رمز ارتقای بشریت و سعادت جامعه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام محمدجواد چراغی، ظهر امروز در مراسم تجلیل و تقدیر از فعالان و خادمان نماز کارکنان سازمان جهاد کشاورزی استان گفت: نماز در مکتب اسلام از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است و هیچ عملی از اعمال دینی و عبادی با آن قابل‌ مقایسه نیست.

مدیر ستاد اقامه نماز لرستان با بیان اینکه نماز در بالاترین درجه و مرتبه تعالیم دینی قرار دارد، افزود: برای رسیدن به شگفتی معنوی و پالایش روحی و عرفانی و در اهم آن تقّرب به درگاه پروردگار هیچ راهی بهتر از نماز یافت نمی شود.

وی عنوان کرد: تبیین و ترویج فرهنگ اقامه نماز جماعت با توجه به آیات، روایات و دستورات اسلامی وظیفه فردی و عمومی و رمز ارتقای بشریت و سعادت جامعه است.

حجت الاسلام چراغی گفت: انسان در امواج زندگی و گذران عمر، دچار خستگی روحی و جسمی فراوانی می شود، اما ذکر پروردگار به عنوان آرامش دل و اقامه نماز از زیباترین واجبات الهی منجر به نشاط ذهن و جسم خواهد شد.

وی بیان کرد: با ترویج فرهنگ اقامه نماز جماعت در ادارات می توانیم محیطی معنوی و سرشار از برکات برای همکاران داشته باشیم و حضور مدیر در نماز جماعت هر دستگاهی سبب تقویت روحیه کارکنان برای شرکت در نماز جماعت و برنامه های فرهنگی می شود./9451/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات