۱۹ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۷
کد خبر: ۷۲۷۲۶۶
دستیار رئیس جمهور در امر مردمی سازی دولت مطرح کرد؛

گروه های جهادی؛ امید آفرین روزهای سخت

گروه های جهادی؛ امید آفرین روزهای سخت
عبودتیان با اشاره به ضرورت فعالیت های جهادی گفت: گروه های جهادی امید آفرین روزهایی هستند که هر لحظه از آن دشمنان این نظام بذر ناامیدی در جامعه می افکنند.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، سید احمد عبودتیان دستیار رئیس جمهور در امر مردمی سازی دولت شامگاه شنبه طی سخنانی در مراسم آیین رونمایی از کتاب دوباره فردوس در موزه دفاع مقدس شهر قم، گفت: در دورانی که دشمن سیاه نمایی می کند ما از گفتمانی رونمایی می کنیم که امید آفرینی می کند.

وی ادامه داد: از بیست بلیه بزرگ کشور، در سیزده مورد آن خود حضرت آقا نقش آفرینی کرده اند و کتاب دوباره فردوس تودهنی به کسانی می‌باشد که بذر ناامیدی را در جامعه می افکنند.

دستیار رئیس جمهور در امر مردمی سازی دولت با اشاره به اینکه رهبری در تحقق اهداف انقلاب اسلامی پنج گام را ترسیم کرده اند، ابراز کرد: گام اول انقلاب را با حضور مردم و با بسیج سازندگی پشت سر نهادیم اما از دهه هفتاد رویه ای در دولت ها اتفاق می افتد که آرام آرام حضور مردمی را به حاشیه و کنار می برند ولی امروز در گام سوم با تدبیر رهبری حضور و تأثیرگذاری مردم با گروه های جهادی بازآفرین و تاثیرگذار شده است.

عبودتیان افزود: مسیر بچه های جهادی باید در تصمیم سازی ها باز شود، امروز بچه های جهادی ما در حوزه مسکن راه حل های زیبا و تاثیرگذاری دارند که تنها باید به آنها مجال و فرصت داد.

وی با بیان اینکه نقش گروه های جهادی نباید نادیده گرفته شود، ابراز کرد: تاثیر گروه های جهادی را در دوران کرونا را دیدیم و لمس کردیم، لذا برای گذراندن دوره و گام سوم یعنی تشکیل حکومت اسلامی بدون مردم امکان پذیر نخواهد بود. عبودتیان در پایان با قرائت بخشی از کتاب دوباره فردوس یادآور شد گروه های جهادی امید آفرین روزهای بذر ناامیدی هستند که باید قدردان آنها بود و فرصت نقش آفرینی داد.

ارسال نظرات