۱۹ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۱
کد خبر: ۷۲۷۲۷۰
رئیس سازمان بسیج سازندگی:

وظیفه هر جهادگری، دفاع از ولایت فقیه و خدمت خالصانه به مردم است

وظیفه هر جهادگری، دفاع از ولایت فقیه و خدمت خالصانه به مردم است
سردار زهرایی با بیان اینکه اردوهای جهادی تربیت ساز است، گفت: در منظومه فکری رهبری زلزله فردوس سال ۴۷ شروعی برای حرکت جهادی و خدمت به مردم است

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، سردار محمد زهرایی رئیس سازمان بسیج سازندگی شامگاه شنبه طی سخنانی در مراسم آیین رونمایی از کتاب دوباره فردوس در موزه دفاع مقدس شهر قم، گفت: حضرت آقا پس از زلزله فردوس در سال ۱۳۴۷ همان سالهایی که مردم در عصر پهلوی بی پناه هستند، با گروهی جهادی به یاری مردم شتافتند.

وی افزود: چون نگاه خدمت در این سفر وجود دارد، بی درنگ طلبه جوان ۲۹ ساله با کمک خیرین به یاری مردم زلزله می آید و تا به امروز این نگاه جهادی در همان طلبه و شاگردان مکتبش ماندگار است.

سردار زهرایی با اشاره به اینکه ۶۲۰۰گروه جهادی در سیل سال ۹۸پای کار بودند، ابراز کرد: سال۴۷طلبه جوانی با یک گروه اندک فعالیت جهادی را آغاز داد و همان نقطه شروعی برای نهضت جهادی شد که تا به امروز کارهایی بی نظیر در خدمت رسانی از خود به یادگار گذاشته اند.

رئیس سازمان بسیج سازندگی با بیان اینکه کار در هر زمانی باید برای خدا باشد، اظهار کرد: رهبر انقلاب در سال ۱۳۴۷کار خدا را با فعالیت جهادی آغاز کرد و کار خدا یی امروز برای من و شما جهاد تبیین و روشنگرایی است.

وی ادامه داد: دشمن امروز با تشخیصی دقیق ولایت فقیه را نشانه رفته است لذا وظیفه همه ما و آن کار خدایی با ارزش امروز دفاع قاطعانه از ولایت و خدمت بی ریا و بی منت به مردم است.

سردار زهرایی با اشاره به اهمیت جهاد خدمت تصریح کرد: در منظومه فکری رهبری زلزله فردوس سال ۴۷ شروعی برای حرکت جهادی و خدمت به مردم است و اگرچه جهاد سازندگی مبدل به جهاد کشاورزی شد اما با تدبیر مقام معظم رهبری تبدیل به بسیج سازندگی شد.

وی با اشاره به اینکه جبهه جهادی امروز فراتر از مرزها را می طلبد، افزود: بچه‌های جهادی نه تنها در سیل و زلزله بلکه در دفاع از حرم نیز پیشقدم بودند و از نگاه رهبری اردوهای جهادی تربیت ساز و مرد عمل تربیت می کند.

رئیس سازمان بسیج سازندگی خدمت رسانی را اولویت حاج قاسم برشمرد و خاطرنشان کرد: حاج قاسم تربیت یافته مکتبی است که حتی در سوریه و در مقابل داعش هم هدفش خدمت به مردم بود لذا رهروان این مکتب باید اولویتشان خدمت به جامعه اسلامی باشد.

ارسال نظرات