۲۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۸
کد خبر: ۷۲۷۵۷۸
مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان:

سبک زندگی فاطمی خنثی کننده توطئه های فرهنگی دشمن است

سبک زندگی فاطمی خنثی کننده توطئه های فرهنگی دشمن است
حجت الاسلام هاشمی گفت: با پیروی از سبک زندگی فاطمی و الگو گرفتن از این بانوی بزرگ اسلام باید در مقابله با توطئه های فرهنگی دشمن نقش آفرین شد.

به خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام هبت اله هاشمی، ظهر امروز، در جشن ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) بین کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان و شهرستان خرم آباد که در مجتمع توانبخشی ایثار برگزار شد، گفت: حضرت فاطمه(س) نمونه یک زن کامل و الگو است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان با اشاره به اینکه در قران کریم برای حضرت فاطمه(س) لقب کوثر به کار برده شده است، افزود: کوثر به عنوان خیری بی انتها و خیر کثیر اختصاص داده شده است.

وی با بیان اینکه باید در اخلاق، رفتار و عمل از حضرت فاطمه(س) الگو گرفت، عنوان کرد: این بانوی بزرگ اسلام الگویی کامل برای بانوان جامعه اسلامی است.

حجت الاسلام والمسلمین هاشمی بیان کرد: بانوان در عرصه همسرداری، تربیت فرزند ودیگر عرصه ها باید به ویژگی های اخلاقی و رفتاری و مؤلفه های سبک زندگی حضرت فاطمه زهرا(س) الگو بگیرند.

وی با اشاره به تلاش دشمن و هدف قرار دادن کانون خانواده ها گفت: پیروی از سبک زندگی حضرت فاطمه(س) خنثی کننده توطئه های دشمن در جبهه جنگ فرهنگی است./9451/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات