۲۶ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۰
کد خبر: ۷۲۷۶۹۰
امام جمعه موقت خرم آباد:

فرهنگ ایثار و شهادت ضامن بقای انقلاب و ایجاد ناامیدی میان دشمنان است

فرهنگ ایثار و شهادت ضامن بقای انقلاب و ایجاد ناامیدی میان دشمنان است
حجت الاسلام شمسی فر فرهنگ ایثار و شهادت را چراغ هدایت ملت ها خواند و گفت: فرهنگ ایثار و شهادت ضامن بقای انقلاب و ایجاد یاس و ناامیدی بین دشمن است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام بهروز شمسی فر، صبح امروز در مراسم تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر سروان شهید احمد کشوری نیا، شهید مدافع امنیت، گفت: شهدا به حیات طیبه دست پیدا کرده و در نزد پروردگارشان روز می خورند.

امام جمعه موقت خرم آباد با اشاره به اینکه شهید بالاترین و محبوترین سرمایه خویش را نثار راه خدا می کند، افزود: این امینت، آسایش، استقلال، آزادی و این هریتی که کشور ما در عالم پیدا کرده همه به برکت خون شهدا است.

وی به سخن امام راحل  اشاره کرد که می فرماید «شهید خورشیدی است که پرتو می افکند»، گفت: شهادت چراغ هدایت ملت ها است.

حجت الاسلام شمسی فر با بیان اینکه هر ملتی که این فرهنگ ایثار و شهادت را داشته باشد سربلند و آزاد خواهد بود، گفت: کسانی که مجاهد هستند و قدم در میدان نبرد می گذارند با جان و مال خود برای اعتلای دین خدا به میدان می آیند، خداوند به این افراد مقاومی والا و ارزشمند به خاطر این مجاهدت عطا می کند.

وی به تلاش دشمن برای کمرنگ کردن فرهنگ ایثار، شهادت و از خودگذشتی در جامعه اشاره کرد و گفت: اگر این فرهنگ کمرنگ شود هرآنچه داریم از ما می گیرند اما تا زمانی که این فرهنگ زنده است، همین کشور و نظام پا برجاست و دشمنان مأیوس و ناامید می شود./9451/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات