۲۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۷
کد خبر: ۷۲۹۳۵۸
آیت الله سعیدی مطرح کرد؛

راهپیمایی ۲۲ بهمن، مظهر اتحاد ملی/ عفو کریمانه رهبری ترمیم کننده گسست‌ها بود

راهپیمایی ۲۲ بهمن، مظهر اتحاد ملی/ عفو کریمانه رهبری ترمیم کننده گسست‌ها بود
امام جمعه قم هدف دشمن را به زانو درآوردن انقلاب اسلامی دانست و گفت: حضور ملت این دشمنی را خنثی و  به فضل الهی دشمنان این آرزو را به گور خواهند برد.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، آیت الله سیدمحمد سعیدی امام جمعه قم در خطبه های نماز عبادی سیاسی این هفته که در مصلی شهر مقدس قم برگزار شد با اشاره به چهل و چهارمین طلوع فجر انقلاب اسلامی گفت: خدا را بر این نعمت و حاکمیت الله در قرن حاضر که در امتداد ولایت پیامبر(ص) و امیرالمومنین(ع) است، شکرگزاری می کنیم.

وی افزود: امروز ایران اسلامی در ستیز با استکبار و طاغوت جهانی با اقتدار و عزمی استوار ایستاده و برای ساخت تمدن جهانی به پیش می رود.

آیت الله سعیدی با دعوت از مردم برای حضور در راهپیمایی 22 بهمن بیان کرد: دهه فجر آغاز انقلاب تمدنی و بستر ساز انقلاب جهانی به دست مبارک حضرت حجت ابن الحسن (عج) است و به فضل الهی این انقلاب متصل به ظهور خواهد بود.

خطیب نماز جمعه شهر بانوی کریمه(س) با اشاره بر اینکه راهپیمایی 22 بهمن تاکیدی بر شعار نه شرقی و نه غربی است، ابراز کرد: حضور در راهپیمایی عملی صالح و نشانه ایمان، جهاد، دفاع از ولایت و تجدید بیعت با امام، شهدا و رهبر انقلاب است.

آیت الله سعیدی با تاکید بر اینکه حضور ملت توطئه های پیچیده و ترکیبی دشمن را از بین می برد، اظهار کرد: دشمنان این نظام از راهپیمایی گسترده ملت ایران در هراس است و 22 بهمن امسال به فضل الهی مظهر اتحاد ملی خواهد بود.

تولیت حرم حضرت معصومه ادامه داد: دشمنان ملت ایران بدانند نمی توانند مردم را از یکدیگر و نظام جدا کنند و مردم ما را به جنگ با هم مجبور نمایند، هدف دشمن به زانو درآوردن انقلاب اسلامی است و حضور ملت این دشمنی را خنثی و  به حول و قوه الهی این آرزو را به گور خواهد برد.

وی با یادآوری بر اینکه انقلاب اسلامی در عرصه بین الملل به مثابه یک ابرقدرت در مقابل نظام سرمایه داری به پیش می رود، عنوان کرد: انقلاب اسلامی نوید دهنده ای به انسان معاصر برپایه ایمان به خدا و عدل در گستره جهانی است و این قرن به پشتوانه شما ملت قرن ولایت محمد و آل محمد است.

امام جمعه قم افزود: آینده روشن ملت ایران تضمین شده است و این انقلاب متصل به فرج منتقم آل محمد و دولت کریمه خواهد شد، شما جلوه این دولت کریمه را در عفو رهبر انقلاب در این روزها مشاهده کردید، این عفو کریمانه در ترمیم برخی از گسست ها شکل گرفت و باید قدر این رهبر حکیم را دانست.

وی زلزله در دو کشور سوریه و ترکیه را تلخ عنوان کرد و اظهار داشت: از خداوند برای داغ دیدگان این زلزله صبر مسئلت داریم و مسئولین هم کمک هایی داشته اند.

آیت الله سعیدی در خطبه اول نماز جمعه با اشاره به تقوای الهی عنوان کرد: انسان محاسبه گر با تقوای الهی به جبران خطاهای گذشته عمر خود می پردازد و بندگی را تمام و کمال بجا می آورد.

وی افزود: در حوزه تقوا یک خداباوری داریم و یک خدا گرایی و خدا باوری مقدم بر خداگرایی است چرا که تا انسان خدا را باور نداشته باشد به خدا نمی گراید.

ارسال نظرات