۲۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۸
کد خبر: ۷۲۹۳۹۵
فجر ۴۴؛

حضور حماسی مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن سبب هراس دشمن می‌شود

حضور حماسی مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن سبب هراس دشمن می‌شود
فلاحی نیا، با اشاره به خلق حماسه‌ای دیگر در راهپیمایی امروز از سوی مردم در سراسر کشور، گفت: حضور حماسی مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن سبب هراس و خشم بین دشمن می‌شود.

آرزو فلاحی نیا، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، با اشاره به حضور پر شور مردم در مراسم راهپیمایی 22 بهمن، بیان داشت: این حضور حماسی و آگاهانه سبب هراس وخشم دشمن  می شود.

مدیر مدرسه علمیه بنت الرسول(س) الشتر با بیان اینکه انقلاب ظهور را در محتوای خود داشت و با پدید آمدن انقلاب اذهان حقیقت جویان جهان متوجه مفهومی بلند شد که انقلاب مقدمه ذی المقدمه است، افزود:  تا مدت ها این مقدمه فرصت بروز نداشت تا با دستان مردی الهی به پشتوانه ایمان راسخ خود وتوکل به ذات لایزال الهی و حمایت و پشتوانه مردم از همه اقشار در بهمن ۵۷ توانست این امید را در دل ها زنده کند که «ظهور» واقعی است و این انقلاب زمینه ساز و مقدمه ظهور است.

وی گفت: هدف دشمن از سنگ اندازی ها و فتنه ها در طول این چهل و چهار سال جلو گیری و به تأخیر انداختن ظهور است، یعنی انقلاب اسلامی هدف غایی و اصلی نبوده بلکه برای هدف بزرگتری رخ داده که ظهور امام عصر(عج) است.

فلاحی نیا در ادامه گفت: حضور مردم در صحنه های انقلاب خنثی کننده توطئه های دشمن بوده و نقشه های شوم آنها را نقش بر آب می کند.  

وی بیان کرد: امروز مردم بصیر، مومن و ولایتمدار استان لرستان همزمان با سرااسر کشور به میدان آمده اند تا ایستادگی پای انقلاب، نظام، ولایت و خون شهدا را به نمایش بگذارند.

فلاحی نیا در پایان خاطرنشان کرد: ملت ایران اسلامی به صحنه آمدند و در حالی که جشن چهل و چهارمین سالروز پیروزی انقلاب را در سایه وحدت و همدلی می گیرند، آمده اند تا با مشت های گره زده خود فریاد بزنند شهدا تا پای جان ایستادند تا ما پای انقلاب بمانیم./9451/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات