۲۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۴
کد خبر: ۷۲۹۴۲۷
فجر ۴۴؛

وحیدی: انقلاب اسلامی با وجود همه تحریم ها، ۴۴ سال استوار ایستاده است

وحیدی: انقلاب اسلامی با وجود همه تحریم ها، ۴۴ سال استوار ایستاده است
وزیر کشور گفت: انقلاب با وجود همه تحریم ها در طول این چهل و چهار سال با مقاومت و مجاهدت جوانان و مردمانش استوار ایستاده و مسیر پیشرفت را طی می کند.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، احمد وحیدی وزیر کشور، پیش از ظهر امروز در مراسم 22 بهمن‌ماه شهر مقدس قم در حرم کریمه اهل بیت، با بیان اینکه انقلاب اسلامی در جهان خط دومی را ترسیم کرده است، گفت: انقلاب اسلامی، ایران را از ذلت به عزت رساند، نسل امروز باید بداند که در دوران پهلوی فاسد، انتخاب مسئولان هم باید با اجازه استکبار جهانی صورت می‌گرفت اما امروز ما مقابل جنایت‌های آمریکا در کشورهای همسایه ایستاده‌ایم.

وی با اشاره به رشد علمی کشور ابراز کرد: ما بعد از انقلاب مجبور شدیم که نهضت سوادآموزی را راه بیاندازیم تا بتوانیم مشکلات گذشته را رفع کنیم نسل امروز بداند که در آن دوران در عرصه علمی جایگاهی نداشتیم و در همه عرصه‌ها به خارج وابسته بودیم.

وزیر کشور با بیان اینکه دولت به دنبال رفع مشکلات اقتصادی کشور می باشد، اذعان کرد: 49 درصد مردم ایران در دوران شاهنشاهی زیر خط فقر بودند درحالی‌که در آن دوران بشکه‌های نفت به خوبی به فروش می‌رفت و کشور با مشکل فروش نفت روبرو نبود.

وحیدی با تاکید بر اینکه ایران مستقل‌ترین کشور سیاسی است، تصریح کرد: امروز در دنیا کسی حرفی برای گفتن ندارد اما ایران به برکت اسلام و مهدویت تنها مکتب و ملتی است که برای آینده بشر حرف برای گفتن دارد و آن هم نه از آن حرف‌های دست نایافتنی بلکه حرف‌های دست یافتنی است.

وی ادامه داد: ایران اسلامی مستقل‌ترین کشور از نظر سیاسی است که همه مسائل مرتبط با آن توسط مردم و حکومت تصمیم گرفته می‌شود و این استقلال سیاسی را آمریکا هم ندارد چراکه آمریکا هم مورد تاثیر سیاست‌های صهیونیستی است.

وزیر کشور با انتقاد از آزادی بیان غرب یادآور شد: امروز در غرب، عده ای منادی آزادی ملت ایران شده‌اند درحالی که آنان تروریست هستند و 17 هزار نفر را در ایران ترور کردند، وای بر آزادی که آن‌ها منادی آن باشند.

وی ادامه داد: سلطنت‌طلب‌هایی که عقب‌ماندگی‌های ایران به خاطر آن‌هاست امروز در خارج از ایران به میدان سیاست وارد شده‌اند آن‌هایی که ثروت ملت ایران را صرف عیش و نوش خود کرده‌اند، کسانی که با کودتا سرکار آمده و با کودتا سرکار ماندند و بدترین خفقان‌ها را در ایران ایجاد کردند امروز در خارج از ایران طرفدار آزادی و زندگی شده‌اند.

وزیرکشور با اشاره به اینکه اقوام ایرانی، خواهان انقلاب اسلامی هستند، خاطرنشان کرد: گروهک‌های تروریست و تجزیه طلب که میان اقوام هیچ جایگاهی ندارند در خارج از ایران دشمن ملت ایران شده‌اند و شعار آزادی را سر می‌دهند.

وحیدی با اشاره به جنگ ترکیبی دشمنان علیه نظام اسلامی، ابراز کرد: دشمنان در جریان اخیر با همه توان به عرصه‌های فرهنگی، امنیتی و اقتصادی ورود کردند اما ملت ایران توانست طراحی‌های پیچیده را از بین ببرد؛ ملت ایران بر بال ملائکه به جلو می‌رود و یکی پس از دیگری استوانه‌های قدرت خود را در اقصی نقاط دنیا تحکیم می‌بخشد.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی رژیم صهیونیستی را غده سرطانی خوانده و تا محو شدن این رژیم غاصب ایستادگی می کند، ابراز کرد: ما عهد و پیمان میبندیم که از مکتب بزرگ امام منحرف نشویم تا پرچم انقلاب به دست صاحب اصلی آن برسد  و از ابتدای انقلاب تا پایان رژیم غاصب اسرائیل را غده سرطانی می دانیم و تا محو شدن رژیم صهیونیستی مقاومت می کنیم

وزیر کشور افزود: رژیم صهیونیستی دچار یک فروپاشی درونی است و مقاومت اسلامی در سراسر منطقه علیه منافع رژیم صهیونیستی درحال پیشرفت است و برای دفاع از مظلومان پیشگام شده است.

وی ادامه داد: امروز امت اسلامی بر آرمان‌های اسلام پای می‌فشارد و به برکت انقلاب، امت اسلامی در همه جا درحال به جلو بردن حرکت خود است و این انقلاب با وجود همه تحریم ها در طول این چهل و چهار سال با مقاومت و مجاهدت جوانان و مردمانش استوار ایستاده و مسیر پیشرفت را طی می کند.

وحیدی قرن آینده را قرن اسلام برشمرد و تصریح کرد: عصر جدیدی با انقلاب اسلامی شروع شد و این عصر جدید حرکت می‌کند تا به قله افتخار برسد، البته عده‌ای که از ملت منزوی، خودباخته و پشیمان شده از انقلاب و از نفس هم هستند که فکر می‌کنند چون خودشان نتوانستند با انقلاب همراهی کنند پس مردم هم خسته شده‌اند درحالی که مردم در سراسر ایران افتخار آفریده و در میدان حضور یافته‌اند.

ارسال نظرات