۲۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۷
کد خبر: ۷۲۹۴۳۱
فجر ۴۴؛

امیرآبادی: حضور بی نظیر ملت ایران، شکست دیگری بر ناکامی های بدخواهان نظام شد

امیرآبادی: حضور بی نظیر ملت ایران، شکست دیگری بر ناکامی های بدخواهان نظام شد
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به حضور چشمگیر ملت در راهپیمایی 22بهمن گفت: این حضور مسئولیت مسئولان نظام در رفع مشکلات را سنگین تر می کند.

احمد امیرآبادی فراهانی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن شهر مقدس قم در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، با اشاره به اهمیت حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن گفت: حضور امروز مردم نسبت به سال های قبل واقعاً بی نظیر بود و مردم احساس کرده اند که انقلابشان نیاز به حضور دارد و هر کجا مردم احساس حضور کنند، با همه وجود به میدان می آیند.

وی افزود: همانگونه که رهبر معظم انقلاب نیز پیش بینی کردند حضور مردم چشم گیر و بی نظیر بود، خضوصاً حضور دهه هشتادی ها و این حضور برای همه ما مسئولین درسی است که مسئولیت ما را سنگین می کند و باید با تلاش بیشتر مشکلات مردم را حل کنیم.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی حضور مردم را جلوه ای از عظمت انقلاب دانست و ابراز کرد: حضور مردم در سراسر کشور خصوصاً در شهر قم بی نظیر و مثال زدنی است و این حضور پیغام مهمی برای دشمنان این نظام دارد که ملت همیشه پشت نظام و انقلاب ایستاده اند.

امیرآبادی فراهانی افزود: دشمن و معاندان باید امروز مردم اصلی را ببینند که چگونه در حمایت از نظام به میدان آمده اند.

وی با اشاره به عفو عمومی رهبری عنوان کرد: اقدام رهبری معظم موجب ناامیدی دشمن و برهم خوردن نقشه هایی شد که سال ها برای آن تلاش کرده بودند و بار دیگر دشمنان این نظام با شکست مواجه شدند.

ارسال نظرات