۲۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۳
کد خبر: ۷۲۹۵۳۸

پاسخ نماینده ولی فقیه در کاشان به چهار سؤال در زمینه های مختلف

پاسخ نماینده ولی فقیه در کاشان به چهار سؤال در زمینه های مختلف
اصفهان – حجت الاسلام والمسلمین حسینی با هدف جهاد تبیین، رفع شبهه از اذهان نسل جوان و افکار عمومی به چهار سؤال مطرح شده پاسخ داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران به علت دشمنی آمریکا، ارتباط با چین و روسیه، زنان کم حجاب و چرایی عدم قیام ارتش در زمان شاه پاسخ داد و گفت: اصل این دشمنی به شیطان که در مقابل ولایت الهیه تواضع نکرد بر می‌گردد.

وی افزود: در طول تاریخ شیاطین جن و انس همانطوریکه معاویه در مقابل امیرالمومنین (ع) و یزید مقابل امام حسین (ع) ایستادند در مقابل تمام انبیاء الهی ایستادند.

نماینده ولی فقیه در کاشان با اشاره به اینکه امروز نیز آمریکا و صهیونیست جهانی و اذناب آن‌ها مقابل دستگاه با عظمت امام زمان (ع) و ولایت الهیه ایستاده اند، گفت: امروز نیز، ولی فقیه به نیابت حضرت صاحب الامر (عج) به عنوان مجری ولایت الهیه مقابل دستگاه جبار و شیاطین جن و انس ایستاده است.

وی همچنین در پاسخ به این سؤال که چرا ایران با چین و روسیه ارتباط دارد، اما با کومله، اسرائیل و داعش در نبرد است گفت: خداوند در آیات ۷ و ۸ سوره ممتنه کافران را به دو گروه تقسیم کرده است، اگر کافری با شما جنگ نداشت شما با آن‌ها روابط داشته باشید و مسالمت آمیز با آن‌ها برخورد کنید، اما اگر کافر مسلح شد و با شما وارد نبرد شد باید با او بجنگید.

نماینده ولی فقیه در کاشان در پاسخ به سؤال چگونگی برخورد با فرهنگ بدحجابی در جامعه افزود: دین اسلام دین اصول و فروع است و اصول دین توحید، عدل، نبوت، امامت و معاد و فروع دین نماز و روزه و حجاب است که ضروریات دین اسلام است و نمی‌توان منکر اصل حجاب شد.

به گفته وی برخی که اصول دین را پذیرفته اند در فروعات دین سستی می‌کنند و کسی که اصول صحیح داشته باشد و حجابش کامل نباشد نمی‌توان گفت از دایره انقلاب و قطاری که در مسیر ظهور حرکت می‌کند خارج شده است.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی ادامه داد: قطار انقلاب اسلامی ایران به سمت ظهور در حرکت است، برخی مسافران با ایمان قوی و برخی دیگر ایمان شان ضعیف است، اما همه در جبهه حق قرار دارند.

نماینده ولی فقیه در کاشان به چرایی و علت عدم قیام ارتش رژیم درقبل از انقلاب علیه آمریکا و انگلیس اشاره کرد و گفت: حکومت دست نشانده شاه برای اجرای فرامین آمریکابرای سرکوب آزادی خواهان منطقه، اسلحه و امکانات از آمریک دریافت می‌کرد./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات