۲۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۳
کد خبر: ۷۲۹۷۶۴
حجت الاسلام والمسلمین حاج علی اکبری:

مسئولان با همت مضاعف ساختارهای معیوب کشور را اصلاح کنند

مسئولان با همت مضاعف ساختارهای معیوب کشور را اصلاح کنند
امام جمعه موقت تهران گفت: مسئولان با روحیه مضاعف به مردم خدمت کنند و طبق سیاست های رهبری کشور را بسازند و ساختارهای معیوب را اصلاح کنند.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین محمدجواد حاج علی اکبری امام جمعه موقت تهران در آخرین نماز جمعه بهمن ماه با اشاره به مبعث پیامبر گفت: در مبعث تزکیه انسان ها مطرح است و این هدف عالی ترین هدف بعثت پیامبر اعظم(ص) می باشد چرا که روح انسان اینگونه خلق شده که به مکارم اخلاق آراسته شود.

وی با بیان اینکه جاهلیت اولی محیطی مملو از رذایل اخلاقی بود و در چنین محیطی پیامبر اخلاق و انسانیت مبعوث شد، افزود: انقلاب اسلامی ما مبعثی در مقابل جاهلیت مدرن است و لذا باید قدر این انقلاب را بدانیم و برای رسیدن به مدینه فاضله همه تلاش کنند، زیبایی های اخلاقی باید در محیط خانواده و آحاد انسان ها ترویج شود.

خطیب جمعه پایتخت جمهوری اسلامی ایران با اشاره به زلزله در دو کشور همسایه تصریح کرد: آنچه تا به امروز از سوی مجامع و کشور های مختلف در کمک رسانی انجام شده کافی نیست و همت مردم را می طلبد که سهم خودمان را در اخلاق نبوی به میدان ببریم.

وی جامعه جهانی را مردود بزرگ این امتحان خصوصاً نسبت به سوریه برشمرد و تاکید کرد: جامعه جهانی خصوصاً آمریکا و اروپا در این حادثه باطن و اخلاق کثیف خود را بروز دادند، امیدواریم با کمک ملت ایران از آلام و درد این ملت های مسلمان خصوصاً سوریه که در تحریم های جهانی قرار دارد کاسته شود.

حجت الاسلام والمسلمین حاج علی اکبری 22 بهمن را فتح بزرگ ملت دانست و ابراز کرد: چقدر باشکوه و با عظمت نقش خود را در 22 بهمن به جهانیان نشان دادید و حماسه ای بی نظیر خلق کردید.

امام جمعه موقت تهران با اشاره به فرمایشات رهبری ادامه داد: شنبه تاریخی در بهمن ماه آفریدید و با وجود فتنه ترکیبی دشمن یک عملیات بزرگ فاتح مثل عملیات خرمشهر به وجود آوردید و بر این نعمت خداوند را شاکر هستیم.

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه راهپیمایی 22 بهمن را تجلی وحدت ملت عنوان کرد و افزود: ابراز علاقه به انقلاب، شهدا و حاج قاسم را با انتشار در قاب دوربین ها به جهان نشان دادید، پیام این حضور حمایت کامل از جمهوری اسلامی و انقلاب بود.

وی ملت ایران را مظلوم اما مقتدر برشمرد و یادآور شد: مردم ما نقش امام و رهبر عزیز در آفرینش این حماسه بزرگ را به خوبی می دانند که با حکمت، بزرگواری و صبوری چگونه روز به روز بر عزت این کشور می افزایند.

حجت الاسلام والمسلمین حاج علی اکبری اظهار کرد: مسئولان محترم با روحیه مضاعف، بی منت و مجاهدانه باید خدمت کنند و طبق سیاست های رهبری کشور را بسازند و ساختارهای معیوب و کم تحرک در محیط اداری را با سرعت بیشتری احیا و با فقر و فساد در گوشه و کنار مبارزه کنند.

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه بار دیگر از حضور ملت در راهپیمایی22 بهمن تشکر و قدردانی کرد و ابراز داشت: مردم عزیز ایران سیلی آب دار جانانه ای به روح سیاه شیطان و آمریکای جهانخوار  و هم پیاله هایشان در 22 بهمن 1401نواخته اند که هنوز مبهوت آن هستند و افسردگی گرفته اند و محاسباتشان به هم ریخت، دشمنان انقلاب بدانند اگر بعد از این هم به حماقتتان ادامه دهید آماده سیلی های محکم تری از این ملت باشید.

ارسال نظرات