۰۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۹
کد خبر: ۷۳۰۰۵۹

مقاومت فراگیر، تنها راه مقابله با کابینه فاشیست صهیونیستی است

مقاومت فراگیر، تنها راه مقابله با کابینه فاشیست صهیونیستی است
گروه‌های مقاومت فلسطین ضمن محکومیت عقب‌نشینی تشکیلات خودگردان از مواضع خود در برابر صهیونیست ها، تأکید کردند این نهاد همچنان در توهم به سر می‌برد.

گروههای مقاومت فلسطین با انتشار بیانیه‌ای، عقب‌نشینی رسمی تشکیلات خودگردان درباره شهرک‌سازی صهیونیستی و صدور بیانیه‌ای که «هیچ ارزشی در هیچ سطحی ندارد» را محکوم کردند.

در این بیانیه که در پایگاه خبری حماس منتشر شده، آمده است؛ معامله تشکیلات خودگردان در ازای عقب‌نشینی از مواضع خود در برابر صهیونیستها، به معنای تداوم فروش سریال توهمات به ملت فلسطین و تسلیم شدن در برابر دولت آمریکاست که همدست رژیم صهیونیستی است.

این بیانیه می افزاید، این معامله که از نظر مردمی، ملی و سیاسی مردود است و با توجه به افزایش مبارزات فلسطین که علیه صهیونیستها صورت گرفته است، نشانگر شیوه خطرناکی است که تشکیلات خودگردان در پیش گرفته است و بر حقوق ملت فلسطین نیز تأثیرات ویرانگری دارد.

گروههای مقاومت فلسطین خاطر نشان کردند، وظیفه ملی، حرکت کردن در مسیر مقاومت مردمی در برابر صهیونیستها است تا بتوان ایستادگی ملت فلسطین را تقویت کرد؛ زیرا رژیم صهیونیستی و کابینه فاشیست آن، فقط با مقاومت میدانی فراگیر، دست از سیاستها و طرحهای خود برمی‌دارد.

این گروهها با بیان اینکه این مقاومت باید به آزادسازی سرزمین فلسطین و تشکیل کشور مستقلی به پایتخت قدس شریف منجر شود، تصریح کردند، زمان آن رسیده است که فجایع سیاسی علیه مسئله فلسطین رقم نخورد و راهبرد ملی یکپارچه‌ای تدوین کرد که مورد توافق تمامی مردم فلسطین باشد و نظام سیاسی را مجددا بنا کرد که بر مبنای مشارک همه اقشار باشد.

احسان قنبری نسب
ارسال نظرات