۱۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۵
کد خبر: ۷۳۰۵۳۷
استاد حوزه علمیه کرمانشاه مطرح کرد؛

تلاش دشمن برای نفوذ سکولاریسم در حوزه

تلاش دشمن برای نفوذ سکولاریسم در حوزه
کرمانشاه - حجت الاسلام والمسلمین حجتی گفت: دشمن برای عملی کردن برنامه های استعماری تلاش بسیاری برای نفوذ تفکرات سکولاریسم در حوزه های علمیه دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه حجت الاسلام والمسلمین محمد حجتی امروز در درس اخلاق طلاب و روحانیون کرمانشاهی اظهار داشت: یکی از برنامه های بلندمدت استعمار منفعل کردن حوزه های علمیه و مدارس دینی در جهان اسلام است.

این استاد حوزه گفت: بنابراین دشمن برای عملی کردن این برنامه های استعماری تلاش بسیاری برای نفوذ تفکرات سکولاریسم در حوزه های علمیه دارد.

حجت الاسلام والمسلمین حجتی افزود: زمانی که جریان سکولاریسم در حوزه جای خود را پیدا کند آن زمان دیگر بخش ها نیز تحت تأثیر آن قرار می گیرند یعنی تفکرات انقلابی رنگ خواهند باخت.

وی اظهار کرد: با این حال توقع داریم که حوزه های علمیه با اعتلای علمی و تهذیبی خود راهگشای آینده مذهبی و عقیدتی جامعه باشند زیر اگر در این زمینه کم کاری شود این دشمنان هستند که بستر لازم برای پیاده کردن برنامه های دین ستیزانه خود خواهند داشت.

حجت الاسلام والمسلمین حجتی خاطرنشان کرد: همچنین طلاب باید با حضور خود در بین نسل جوان از استحاله فکری این قشر توسط دشمنان اسلام و نظام جلوگیری کنند./۱۴۰۰/

ارسال نظرات