۱۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۸
کد خبر: ۷۳۱۰۲۴
دبیر رویداد لشکر فرشتگان مطرح کرد؛

انجام فعالیت‌های هنری و رسانه‌ای در قالب جهاد زن مسلمان ایرانی

انجام فعالیت‌های هنری و رسانه‌ای در قالب جهاد زن مسلمان ایرانی
دبیر رویداد لشکر فرشتگان گفت: فعالیت‌های هنری و رسانه‌ای جهت معرفی الگوی سوم زن و بحث جهاد زن مسلمان ایرانی از محورهای رویداد لشکر فرشتگان است.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، فاطمه پورعبدالحسینی در گفت‌وگویی، اظهار کرد: رویداد اردویی کارگاهی لشکر فرشتگان توسط خیمه بانوان هنرمند هیأتی در حال برگزاری است.

وی با اشاره به اینکه در روز نخست این رویداد ۴۰ خانم هنرمند از یادمان شهید باقری و یادمان کانال کمیل بازدید کردند، مطرح کرد: در دومین روز نیز کارگاه‌های ویژه برای این بانوان برگزار می‌شود.

دبیر رویداد لشکر فرشتگان ادامه داد: همچنین در صبح روز دوم بازدید از مجموعه یادمانی شهید کلانتری راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران انجام و سپس طی گردهمایی در این محل، تولید اثر انجام خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه این برنامه حول محور پیام رهبر انقلاب در کنگره ۱۷هزار شهید است، خاطرنشان کرد: فعالیت‌های هنری و رسانه‌ای جهت معرفی الگوی سوم زن و بحث جهاد زن مسلمان ایرانی نیز ازدیگر محورهای این رویداد است.

پورعبدالحسینی در پایان ضمن تقدیر از تمام مشارکت کنندگان برگزاری این رویداد، تصریح کرد: در برگزاری این رویداد راه آهن جمهوری اسلامی، بنیاد شهید و ستاد راهیان نور کل کشور مشارکت دارند.

ارسال نظرات