۲۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۶
کد خبر: ۷۳۱۱۱۷
محمدیان:

نظام تربیتی مساجد کارساز، اثرگذار و نقش آفرین است

نظام تربیتی مساجد کارساز، اثرگذار و نقش آفرین است
اصفهان- محمدیان به نقش مهم مساجد اشاره کرد و گفت: در دوره‌ای که تهاجم فرهنگی که به سراغ نوجوانان و جوانان آمده، نظام تربیتی مسجد کارساز، اثرگذار و نقش آفرین است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، محمد تقی محمدیان شنبه شب در مراسم افتتاح کانون فرهنگی هنری شهدای منطقه لتحر کاشان گفت: در دوره‌ای که تهاجم فرهنگی که به سراغ نوجوانان و جوانان آمده است نظام تربیتی مسجد کارساز، اثرگذار و نقش آفرین است.

افزود: امروز کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در زمانی که دشمن خانه به خانه برای بچه‌های ما با روش مختلف برنامه ریزی می‌کند امن‌ترین و نورانی‌ترین مکان و مرکز است.

محمدیان با بیان اینکه مسجد خانه خدا است، تصریح کرد: خدمت کردن در خانه خدا با فراهم کردن زمینه حضور بچه‌ها و کمک به فعالان در کانون‌های مساجد در این بحبوحه فرهنگی از مصادیق خدمت به خدا و عمران و آبادی مسجد است.

رئیس دبیرخانه شورای سیاستگذاری ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور تاکید کرد: ماموریت کانون‌های فرهنگی هنری را کانون شهدای لتحر انجام می‌دهند و نوجوانان و جوانان را در اینجا جمع کردند از آن‌ها حمایت کنیم تا شاهد پویایی فعالیت آن‌ها باشیم تا اتفاقات خوبی را رقم بزنند./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات