۱۲ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۰:۵۱
کد خبر: ۷۳۱۸۰۳
حجت الاسلام والمسلمین رضوی مهر:

۱۲ فروردین روز اتحاد و همبستگی امت با امام است

۱۲ فروردین روز اتحاد و همبستگی امت با امام است
حجت الاسلام والمسلمین رضوی مهر گفت: مردم فهیم ایران در ۱۲ فروردین با آری گفتن، دوست و دشمن را در حیرت فرو برده و این روز یادآور همبستگی، اتحاد و یکپارچگی امت و امام است.

حجت الاسلام والمسلمین سید جلال رضوی مهر رئیس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، اظهار داشت: روز دوازدهم فروردین، ترکیب شور و شعف ملت بزرگ ایران است و این روز، روز رسمیت یافتن جمهوری اسلامی ایران در همت و همیاری زنان، مردان و کوچک و بزرگ مردم ایران زمین است.

وی در ادامه افزود: مردم فهیم ایران اسلامی با آری گفتن، زیربنا و فونداسیون نظامی را ایجاد کردند که دوست و دشمن در حیرت فرو رفت و این روز در واقع یادآور روز همبستگی، اتحاد، انسجام، یکدلی و یکپارچگی امت و امام است.

حجت الاسلام والمسلمین رضوی مهر ابراز کرد: باید روز دوازدهم فروردین را به عنوان عید ملت ایران به شمار آوریم و ۱۲ فروردین رفراندومی است که هر سال در روز بیست و دوم بهمن با راهپیمایی های پرشکوه و چشمگیره ملت بزرگ ایران تکرار می شود.

وی در ادامه افزود: روز دوازدهم فروردین در خاطره انقلاب اسلامی، روزی ماندگار است و باید با بازخوانی وقایع و اتفاق های قبل از فروردین، خصوصاً نفوذ دشمنان در به راه انداختن انشعاب، تجزیه طلبی، تفرقه، ترور و خون ریزی برای شناساندن به نسل ها اقدام کنیم تا عظمت این روز، بیش از گذشته نشان داده شود.

رئیس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم اظهار داشت: روز دوازدهم فروردین موجب شد تا امام راحل اقدامات امت را تحسین کند و از آن حرکت عظیم، ما شاهد شکل گیری تمدن اسلامی در امروز برای دنیای اسلام باشیم و این روز مژده ای الهی به ملت شکرگزار ایران اسلامی است.

حجت الاسلام والمسلمین رضوی مهر در پایان ضمن تبریک روز دوازدهم فروردین به مقام معظم رهبری و ملت شریف ایران اسلامی گفت: از ملت بزرگ و فهیم ایران اسلامی می خواهیم تا با تمام وجود از دستاوردهای دوازدهم فروردین حراست و پاسداری کنند؛ چرا که این روز در واقع، زمینه ساز حکومت جهانی امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف است.

ارسال نظرات