۱۰ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۶
کد خبر: ۷۳۱۸۰۶
نماینده ولی فقیه در کاشان:

متدیّنین کاشان در حوزه حجاب و عفاف مانور قدرت نمایی برگزار کنند

متدیّنین کاشان در حوزه حجاب و عفاف مانور قدرت نمایی برگزار کنند
اصفهان – حجت الاسلام والمسلمین حسینی گفت: متدیّنین کاشان در حوزه حجاب و عفاف مانور قدرت نمایی برگزار کنند و بانوان محجّبه جریان غالب اماکن گردشگری کاشان باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی در جمع اعضا ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر شهرستان کاشان، غیرت دینی آمران به معروف و ناهیان از منکر را قابل تجلیل دانست و گفت: آمران به معروف و ناهیان از منکر نسبت به حریم و قوانین خداوند اهتمام دارند.

وی نارضایتی از شرایط موجود حجاب را نشانه مرحله قلبی امر به معروف و نهی از منکر فعالان این عرصه دانست و از عدم اجرای برخی مصوبات جلسات ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر شهرستان کاشان به شدت انتقاد کرد و گفت: عدم اجرای برخی از مصوبات ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر شهرستان کاشان باید بررسی شود.

به گفته وی هیچ توجیهی ندارد اعضای ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر ساعات وقت بگذارند و پیشنهادات را مصوب کنند، اما در مرحله عمل اجرا نشود.

نماینده ولی فقیه در کاشان با تأکید بر برخورد با اماکن و اصنافی که ترک فعل می‌کنند، افزود: اگر به اماکن و اصناف متخلف شفاهی و کتبی تذکر داده شده اما نسبت به حریم حدود الهی و قوانین بی توجه هستند با شدت با متخلفان برخورد شود.

وی با اشاره به گزارش‌های ارائه شده تخلفات برخی اصناف و مغازه‌های بازار کاشان، گفت: چهار تیم و گروه ارزیابی و بازرسی بصورت میدانی نظارت کنند و در صورت احراز تخلفات با شدت برخورد شود.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی تأکید کرد: متدیّنین و حزب اللهی‌های شهرستان کاشان در حوزه حجاب و عفاف مانور قدرت نمایی برگزار کنند.

به گفته وی بانوان محجّبه و حزب اللهی در اماکن گردشگری باید حضور همه جانیه و گسترده داشته باشند و جریان غالب اماکن گردشگری شهرستان کاشان باشند.

نماینده ولی فقیه در کاشان با تأکید بر اینکه غرفه‌های داخل مجموعه و کارکنان نباید نسبت به برخی مسائل بی تفاوت باشند، گفت: انتظار می‌رود نیروی انتظامی با هنجار شکنان نسبت به گذشته با شدت برخورد کند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی پلیس را مظهر اقتدار دانست و با تأکید براینکه پلیس با هنجار شکنان و متخلفین باید با اقتدار برخورد کند، افزود: اگر پلیس در برخورد با هنجارشکنان منفعلانه برخورد کند گزارش کار به مقامات بالای فراجا ارسال خواهد شد./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات