۲۴ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۸
کد خبر: ۷۳۲۴۷۶
نماینده ولی فقیه در کاشان تأکید کرد؛

لزوم شناسایی عوامل دین گریزی

لزوم شناسایی عوامل دین گریزی
اصفهان – حجت الاسلام والمسلمین حسینی بر لزوم شناسایی عوامل دین گریزی تأکید کرد و گفت: یکی ازعوامل دین گریزی برخورد‌های نامناسب متدینین و تبیین ضعیف و غلط است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام و المسلمین سید سعید حسینی چهارشنبه شب در همایش ستاد احیاء امر به معروف ونهی از منکر کاشان در سالن اجتماعات دانشگاه علوم پزشکی کاشان برگزار شد، گفت: افراد دین ضعیف، دین گریز هستند، اما دین ستیز نیستند و با دین عناد ندارند.

وی با اشاره به اینکه حتی یک درصد از دین گریزان با اهل بیت(ع) عناد ندارند و ائمه معصومین را دوست دارند، بر لزوم شناسایی عوامل دین گریزی تأکید کرد و افزود: یکی ازعوامل دین گریزی برخورد‌های نامناسب متدینین و تبیین ضعیف و غلط است.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی با تقدیر و تجلیل از زحمات آمران به معروف و ناهیان از منکر شهرستان در ایام تعطیلات نوروز اظهار داشت: باید توجه داشت اکثر افرادی که کشف حجاب دارند با اسلام و دستورات اسلام و نظام اسلامی عناد ندارند.

نماینده ولی فقیه در کاشان یادآور شد: اصناف باید متوجه باشند تذکر به عامران به معروف و ناهیان از منکر برای عدم پذیرش بانوان بی حجاب هیچ ضرر و زیانی به کسب کار آن‌ها وارد نمی‌کند.

به گفته وی اصناف حکمت ۱۰۶ نهج البلاغه را باید بار‌ها و بار‌ها مطالعه کنند و مراقب باشند دین خود را به دنیا ترجیح ندهند.

وی با تأکید بر اینکه برای اسلام باید هزینه کرد، گفت: ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر کاشان در ایام تعطیلات نوروز امسال با اهدا روسری به دختران بی حجاب با هر روسری یک دختر احیاء می‌شد.

نماینده ولی فقیه در کاشان ادامه داد: امام حسین(ع) از متدینین و متمکنین از اینکه حاضر نشدند از مال خود برای اسلام هزینه کنند گلایه دارد./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات