۲۳ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۸
کد خبر: ۷۳۲۴۴۷
نماینده ولی فقیه در کاشان بیان کرد؛

امیرمؤمنان؛ قهرمان صبر و مناجات

امیرمؤمنان؛ قهرمان صبر و مناجات
اصفهان – حجت الاسلام و المسلمین حسینی با اشاره به اینکه امیرمومنان(ع) قهرمان صبر است، گفت: شب قدر احیاء گرفته ایم تا به امیرمومنان(ع) اقتدا کنیم تا اندکی شبیه او شویم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی در مراسم شب بیست و یکم ماه رمضان در آستان مقدس هلال ابن علی با اشاره به اینکه امیرمومنان(ع) برای حفظ دین در نهایت قدرت صبر کرد، گفت: قضاوت، شجاعت، اخلاص، مناجات، عدالت و صبر ویژگی‌های شاخص امیرمومنان(ع) بود.

وی افزود: هنگامی که امیرمومنان(ع) ضربت خورد جبرائیل ناله زد و گفت، سوگند به خدا که ارکان هدایت درهم شکست و ستاره‌های دانش نبوت تاریک و نشانه‌های پرهیزکاری بر طرف شد و عروه الوثقی الهی گسیخته شد و پسر عموی رسول خدا شهید شد و سید الاوصیا و علی مرتضی به شهادت رسید.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی با اشاره به اینکه در هر جلسه و مکانی ذکر امیرمومنان(ع) باشد آن جلسه عبادت است، گفت: شنیدن ذکر و فضایل امیرمومنان(ع) سبب می‌شود تا گناهان انسان بخشیده شود.

وی از اخلاص به عنوان دومین ویژگی امیرمومنان(ع) نام برد و با اشاره به اینکه امیرمومنان(ع) با اخلاص‌ترین فرد بعد از پیامبراکرم(ص) در عالم وجود است اظهار داشت: امیرمومنان(ع) قهرمان صبر است.

نماینده ولی فقیه در کاشان از شجاعت به عنوان سومین ویژگی امیرمومنان (ع) نام برد و گفت: رهبر معظم انقلاب با اقتدا به امیرمومنان(ع) در پاسخ به تهدید نتانیاهو اعلام می‌کند اگر دست از پا خطا کنید تل آویو و حیفا را با خاک یکسان می‌کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی با اشاره به اینکه امیرمومنان(ع) قهرمان مناجات بود و یکی از مناجات‌های حضرت دعای کمیل است افزود: امشب شب قدر احیاء گرفته ایم تا به امیرمومنان(ع) اقتدا کنیم تا اندکی شبیه او شویم./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات