۲۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۶
کد خبر: ۷۳۲۵۹۸
 نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی:

سقوط رژیم صهیونیستی قطعی است

سقوط رژیم صهیونیستی قطعی است
حجت‌الاسلام‌ والمسلمین نوری با اشاره به درگیری‌های داخلی رژیم صهیونیستی، گفت: سقوط این رژیم حتمی و قطعی است.

به گزارش خبرنگار  خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام‌والمسلمین رضا نوری، نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی، امروز، در خطبه‌های آیین عبادی و سیاسی نماز جمعه که در مصلای امام خمینی(ره) بجنورد برگزار شد، اظهار داشت: شواهد و قراین نشان می‌دهد که درگیری‌های داخلی اسرائیل به‌زودی سبب سقوط این رژیم منحوس می‌شود.

وی افزود: تا قبل از پیروزی انقلاب اسلامی رژیم صهیونیستی با حمایت‌های جهان غرب هر نوع ظلم و ستمی بر مسلمانان فلسطین روا می‌داشت که پیروزی انقلاب اسلامی جلوی این یکه‌تازی را گرفت.

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین نوری اضافه کرد: کشوری غصب شد وعده‌ای صهیونیست از گوشه‌کنار دنیا با پشتیبانی انگلیس وارد کشور فلسطین شدند و سازمان ملل نماینده مردم فلسطین را اخراج و نام فلسطین را از جغرافیای دنیا حذف و یک کشور جعلی به نام اسرائیل را جایگزین کرد.

وی ادامه داد: با پیروزی انقلاب اسلامی امام خمینی با نام‌گذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به‌عنوان روز قدس حمایت انقلاب اسلامی را از مردم مظلوم فلسطین اعلام کرد.

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین نوری تصریح کرد: نام‌گذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به‌عنوان روز جهانی قدس و روز حمایت از مردم فلسطین عزت‌نفس را به این مردم برگرداند.

وی خاطرنشان کرد: با این نام‌گذاری آزادی فلسطین به‌عنوان مسئله اول جهان اسلام قلمداد شده خون تازه‌ای در رگ‌های مردم مظلوم فلسطین جریان پیدا کرد.

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین نوری افزود: طبق فرمایشات امام خمینی(ره) قصه فلسطین نباید به فراموشی سپرده شود به همین دلیل مردم هرساله در روز قدس حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین اعلام می‌کنند.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی در انتها با قدردانی از حضور باشکوه مردم خراسان شمالی در راهپیمایی روز قدس، گفت: حضور حماسی مردم در این راهپیمایی نشان از ارزشمند بودن این روز و روحیه ظلم‌ستیزی مردم ایران دارد./9314/

هادی رحیمی
ارسال نظرات