۳۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۴
کد خبر: ۷۳۳۰۸۷

کنایه حجت‌الاسلام والمسلمین پناهیان به اتاق فکر جاسوس‌پرور + فیلم

کنایه حجت‌الاسلام والمسلمین پناهیان به اتاق فکر جاسوس‌پرور + فیلم
حجت‌الاسلام والمسلمین پناهیان در واکنش به اظهارات روحانی تصریح کرد که اتاق فکری که مشخص نیست چه تعداد جاسوس در آن است وقتی حرف از رفراندوم می‌زند ما را یاد فدک می‌اندازد.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، پس از آنکه روحانی رییس جمهور سابق بحث رفراندوم را مطرح کرد و در جلسه دیدار‌ دانشجویان با رهبرانقلاب، رهبری در پاسخ به سوال یک دانشجو در خصوص رفراندوم توضیحاتی دادند، حجت‌الاسلام والمسلمین پناهیان در برنامه سحر شبکه سه، به تبیین این موضوع پرداخت.

وی با اشاره به اجتماعی بودن دین، به سوء استفاده از این بعد دین توسط برخی اشاره کرد و زمانی که با رای مردم فدک از دختر رسول‌خدا گرفته شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین پناهیان ادامه داد: همان‌ها که ضدمردم ترینند زمانش که برسد بخش های اجتماعی دین را به رخ می‌کشند، بارها رهبر انقلاب بر مشارکت حداکثری در‌انتخابات تاکید کردند اما این جماعتی که سال‌ها از‌ مشارکت دم می‌زدند حتی یک توییت در‌ تایید و حمایت از مشارکت حداکثری نزدند. وقتی می‌بینند با شکل‌گیری مشارکت بالا احزابی باقی نمی‌ماند از اتاف فکرشان رفراندوم در میاید.

وی در‌انتها با کنایه گفت: رفراندوم خوب است اما اتاق فکری که مشخص نیست چه تعداد جاسوس در آن است وقتی حرف از رفراندوم می‌زند ما را یاد فدک می‌اندازد.

تعداد بازدید : 2
ارسال نظرات