۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۲:۰۳
کد خبر: ۷۳۳۶۱۹
یادداشت؛

نفرت پراکنی دشمنان علیه روحانیت و مشت محکم مردم بر دهان آنان

نفرت پراکنی دشمنان علیه روحانیت و مشت محکم مردم بر دهان آنان
نفرت پراکنی علیه روحانیت در این روزها سبب ادراک سازی منفی برخی از هموطنان شده است و این فجایع و چند حمله به طلبه ها را در پی داشته است.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، نفرت پراکنی های رسانه‌های بیگانه به بهانه اغتشاشات اخیر و موج تخریبی برضد یکی از شریف ترین اقشار کشور، یعنی طلاب و روحانیون دست به دست هم داد تا در این ایام با هجمه ها و تعرض به حریم این خادمان ملت مواجه شویم.

طلاب همان انسان های مجاهدی که افتخار نوکری امام زمان عجل الله را دارند و در این سال‌ها در همه عرصه هایی که ملت ایران نیاز به کمک داشتند، مجاهدانه در میانه میدان حاضر بودند و برادرانه در خدمت مردم شریف ایران قدم برداشتند.

شاید برخی‌ها فراموش کردند یا که احتمالاً در پروپاگاندای رسانه‌ای دشمن علیه روحانیت از یاد برده اند که در مواجهه با اموات کرونایی که حتی خانواده هایشان نیز از غسل و تجهیز و دفن میت خودداری می کردند، این طلبه ها بودند که پا در میانه میدان گذاشتند و جان خود را کف دست گرفته اند. هنوز گریه های روحانی جوان در بیرون یکی از بیمارستانهای قم را فراموش نکرده ایم که از فقدان همسر جوانش گریه می‌کرد و بعد از قدری آرام شدن به داخل بیمارستان رفت و خدمت به بیماران ممنوع الملاقات کرونایی را از سر می گرفت.

آری حافظه تاریخی ما قدری ضعیف شده است، صدای قدمهای طلاب جهادی در مناطق محروم را کمتر می شنویم. سر و صدای ایران اینترنشنال و بی بی سی باعث می‌شود تا خدمت در سکوت طلاب در سیل و زلزله شمال و جنوب ایران را نبینیم و نشنویم اما بدانیم طلبه‌ها عهدی بستند که همواره به آن پایبند هستند و آن هم خدمت بی منت برای تحقق جامعه آرمانی و رسیدن به موعود به همراه انقلاب اسلامی ایران است.

نفرت پراکنی علیه روحانیت دراین روزها سبب ادراک سازی منفی برخی از هموطنان شده است و این فجایع و چند حمله به طلبه ها را در پی داشته است.

دشمن هدفی جز ایجاد بلوا و آشوب ندارد و این ما هستیم که باید مراقب باشیم تا آب به آسیاب دشمن نریزیم.

برخی سلبریتی‌ها و بعضی از هم لباس های قدیم و مداح و منبری هایی که بیشتراز منبر به فکر ممبر هستند با سخنان و متن های کوتاه و بلند شان آب به آسیاب دشمن ریختند و خواسته یا ناخواسته همان هدفی را دنبال می‌کند که رسانه‌های بیگانه به دنبال آن هستند.

اما واقعیت جامعه چیست؟ تشییع پیکر شهید آیت الله سلیمانی در شهرهای مختلف و حضور مردم در حرم حضرت معصومه و وداع با این روحانی آزاده خود دلیل و برهان محکمی است بر همراهی مردم و روحانیت طلاب از جنس مردم هستند همان قدر ساده صمیمی، همان قدر مظلوم و البته همان قدر مقتدر.

سید قوام صفوی

ارسال نظرات