۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۰
کد خبر: ۷۳۴۵۳۶

توصیه‌های نماینده ولی فقیه در کاشان به متولیان ساخت مسکن ملی

توصیه‌های نماینده ولی فقیه در کاشان به متولیان ساخت مسکن ملی
اصفهان – حجت الاسلام والمسلمین حسینی خطاب به متولیان ساخت مسکن ملی، گفت: نسبت به تعهد زمانی در ساخت و تحویل پروژه پایبند باشید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی در بازدید از پروژه ساخت مسکن ملی و دیدار با مجری و پیمانکاراین پروژه در کاشان، گفت: اگر برای تحویل پروژه مسکن ملی یکسال مهلت خواستید تلاش کنید به تعهد خود پاییند باشید، چرا که طرف قرارداد شما برای مهلت تعیین شده برنامه ریزی کرده است.

وی افزود: تصور کنید پروژه مسکن ملی برای فرزندان شما است، وجدان کاری، استفاده از مصالح با کیفیت و اتقان کار را در نظر داشته باشید و تلاش کنید تا این پروژه به بهترین شکل ممکن و در زمان تعیین شده انجام شود.

نماینده ولی فقیه در کاشان در ارتباط با قیمت مسکن ملی اظهار داشت: رقم اعلام شده در قرارداد‌ها برای متقاضیان بسیار سنگین است و باید تدبیر شود تا متقاضیان و جوانان راحت‌تر و آسان‌تر صاحب خانه شود.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی یادآور شد: مسئولین مسکن و شهرسازی با مشورت با متخصصین محاسبه کنند آیا انبوه سازی برای مردم و جوانان مقرون به صرفه است یا زمین‌هایی را در قطعه‌های صد یا دویست متری با دو طبقه در اختیار متقاضیان قرار داده شود تا براساس نقشه و سلایق خود اقدام به ساخت مسکن کنند.

وی با بیان اینکه برخی متخصصان اعتقاد دارند انبوه سازی به لحاظ اقتصادی و فرهنگی مقرون به صرفه نیست، به برگزاری جلسات مشورتی با متخصصین تأکید کرد و افزود: باید دید آپارتمان سازی می‌تواند به صلاح کشور باشد.

نماینده ولی فقیه در کاشان به لزوم جانمایی برای مسجد و فضا‌های تفریحی و ورزشی در پروژه مسکن ملی بیشتر از پروژه‌هایی همچون مسکن مهر تأکید کرد و گفت: فرهنگ یک منطقه با مسجد تاثیرمی پذیرد./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات