۲۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۲
کد خبر: ۷۳۵۹۱۴
نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی:

اصناف و بازاریان باید بر اساس رضایت مشتری عمل کنند

اصناف و بازاریان باید بر اساس رضایت مشتری عمل کنند
حجت‌الاسلام‌ والمسلمین نوری گفت: با توجه به وضع معیشتی مردم اصناف و بازاریان باید بر اساس رضایت مشتری عمل کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام‌والمسلمین رضا نوری، نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی، امروز، در دیدار اصناف خراسان شمالی، با تأکید بر نقش مهم اصناف در آرامش روانی بازار، اظهار کرد: اصناف و بازاریان باید در قیمت‌گذاری اجناس و اقلام موردنیاز مردم مراعات حال آن‌ها را بکنند.

وی افزود: با توجه به اینکه ما اکنون در جنگ اقتصادی به سر می‌بریم و مردم ازلحاظ معیشتی در تنگنا قرار دارند اگر اصناف و بازاریان در قیمت‌گذاری‌ها و تعیین سود رعایت حال مشتریان را نکنند بازار ازنظر روانی آرامش خود را از دست می‌دهد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین نوری اضافه کرد: در این راستا لازم است اصناف و بازاریان احکام اسلامی تجارت را سرلوحه اعمال خود در بازار قرار داده و با توجه به وضع معیشتی مردم عمل کنند.

وی ادامه داد: بدون شک نقش اصناف و بازاریان در پیشبرد اهداف اقتصادی کشور و آرامش روانی بازار غیرقابل‌انکار است و آن‌ها در سال‌های اخیر در کشور شرایط موجود کشور و اوضاع اقتصادی مردم را درک کرده و بر اساس رضایت مشتری عمل کرده‌اند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین نوری با تأکید بر نقش مؤثر اصناف، تصریح کرد: قطعاً هیچ برنامه‌ای در بازار بدون حضور و همراهی مؤثر اصناف قابلیت اجرا و عملیاتی شدن را ندارد.

وی بابیان اینکه تعزیرات حکومتی وظیفه نظارت بر بازار را بر عهده دارد، خاطرنشان کرد: این سازمان به‌تنهایی نمی‌تواند در این زمینه موفق عمل کند و باید اصناف با این نهاد همکاری بیشتری داشته باشند.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی در انتها گفت: از زمان پیروزی انقلاب اسلامی بازاریان همیشه پشتیبان و همراه نظام و انقلاب اسلامی بوده‌اند و هیچ‌کس نمی‌تواند منکر نقش مثبت آن‌ها در پیروزی انقلاب و هشت دفاع مقدس شود.

گفتنی است، در استان خراسان شمالی ۳۶ هزار کسبه و در بجنورد ۱۶ هزار کسبه مشغول به فعالیت هستند./9314/

هادی رحیمی
ارسال نظرات