۲۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۷:۳۵
کد خبر: ۷۳۶۳۸۴

مشروح نشست نقد فیلم‌ «برادران لیلا» باحضور کارشناسان سینما + لینک

مشروح نشست نقد فیلم‌ «برادران لیلا» باحضور کارشناسان سینما + لینک
مشروح نشست نقد و بررسی فیلم‌ سینمایی «برادران لیلا» با حضور کارشناسان دینی سینما و تلویزیون در صفحه خبرگزاری رسا در شبکه اجتماعی آپارات منتشر شد.

به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری رسا، مشروح نشست نقد و بررسی فیلم‌ سینمایی «برادران لیلا» با حضور کارشناسان دینی سینما و تلویزیون منتشر می شود.

این نشست صمیمی با حضور کارشناسان سینما و تلویزیون در خبرگزاری رسا برگزار شده است که در پی استقبال مخاطبان از اخبار و تحلیل های این جلسه برای آگاهی مخاطبان از جزئیات آن، فیلم کامل این نشست در سایت آپارات بارگذاری شد.

علاقه مندان می توانند از طریق صفحه خبرگزاری رسا در شبکه اجتماعی آپارات به نشانی   https://www.aparat.com/v/En0hW مشروح این نشست را دنبال کنند.

گفتنی است برادران لیلا فیلمی پرحاشیه و جنجالی در ژانر درام به نویسندگی و کارگردانی سعید روستایی است که در سال ۱۴۰۱ و قبل از دریافت پروانه نمایش از سازمان سینمایی در جشنواره کن به نمایش درآمد.

سعید پورصمیمی، نوید محمدزاده، ترانه علیدوستی، پیمان معادی، فرهاد اصلانی، از بازیگران فیلم هستند، این فیلم داستان زندگی زنی به نام لیلا است که در تلاش برای حل مشکلات اقتصادی خود و خانواده‌اش است و در این راه با موانع زیادی رو به رو می شود.

این فیلم پس از اکران در برخی کشور های اروپایی و جشنواره کن، به صورت قاچاق در فضای مجازی منتشر شد تا حرف و حدیث های این فیلم را بیش از پیش کند.

ارسال نظرات