۲۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۸
کد خبر: ۷۳۶۵۲۲
نماینده ولی فقیه در کاشان مطرح کرد؛

ساده زیستی؛ انتظار مردم از نمایندگان مجلس

ساده زیستی؛ انتظار مردم از نمایندگان مجلس
اصفهان – حجت الاسلام والمسلمین حسینی گفت: خانواده شهدا و ملت ایران ازمجلس و نمایندگان آن که عصاره فضایل ملت هستند انتظار ساده زیستی دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی صبح امروز در با متفکر آزاد نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تعبیر رهبر معظم انقلاب از شهرستان کاشان به عنوان شهر مکرّم گفت: کاشان شهر متقین است.

وی با بیان اینکه باید قدر نظام مبتنی بر ولایت فقیه را بیشتراز این بدانیم، افزود: در طول تاریخ اسلام پیامبر اکرم(ص) ۱۰ سال، امیرمومنان(ع) چهار سال و نیم و امام حسن(ع) شش ماه در مجموع ۱۵ سال ولایت الهیه تشکیل شد و امت اسلامی شیطان را کنار زدند، اما دوباره شیطان برگشت تا اینکه بعد از ۱۴۰۰ سال در ۲۲ بهمن سال ۵۷ بار دیگر حکومت اللّه بر جهان آغاز شد.

نماینده ولی فقیه در کاشان از انقلاب اسلامی به عنوان ودیعه الهی نام برد و با اشاره به اینکه امام خمینی(ره) نیز حقیقتا برگزیده الهی بود اظهار داشت: انحراف را که در غدیر به وجود آمده بود خداوند توسط امام خمینی(ره) و ملت ایران آن را در مسیر صحیح قرار داد.

وی با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب یک حکیم است، افزود: زمانی که حاج قاسم و سید حسن نصرالله به رهبر معظم انقلاب اعلام کردند در سوریه نمی‌توان کاری انجام داد، ایشان گفتند محاسبات شما اشتباه است، آن زمان بود که ما متوجه شدیم پیروزی در سوریه حتمی است.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی ادامه داد: امروز نیز رهبر معظم انقلاب در موضوع حجاب اعلام کرد درست می‌شود و ما به این جمله ایشان ایمان داریم، اما این مبنی بر نافی تلاش و برنامه‌های ما نیست.

وی در ادامه با اشاره به انتخابات پیش رو، انتخاب افرادی همچون آیت الله مدرس شجاع نترس را مهم دانست و گفت: خانواده شهدا و ملت ایران ازمجلس و نمایندگان آن که عصاره فضایل ملت هستند انتظار ساده زیستی دارند.

نماینده ولی فقیه در کاشان با بیان اینکه سفارش آیت الله بهجت در رابطه زمان ظهور را در حوادث سخت به یاد داشته باشیم یادآور شد: آیت الله بهجت دررابطه با زمان ظهور می‌فرماید، مهم آن است که به این باور برسیم وقتی من با شما صحبت می‌کنم قبل از این که صدای من را ما بشنوید امام زمان(عج) آن را شنیده است.

وی ادامه داد: باید باور کنیم امام زمان(عج) درهمه لحظات ما را می‌بیند و اگر همه ما امام زمان(عج) را حاضر و ناظر بر اعمال خود بدانیم در تصمیم گیری‌ها تنها نخواهیم بود./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات