۰۷ تير ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۵
کد خبر: ۷۳۷۰۸۹

موضوع داغ واکنش‌های توییتری

موضوع داغ واکنش‌های توییتری
رهبر معظم انقلاب در دیدار با مسؤولان قوه قضائیه به نکات مهمی از جمله حفاظت از امنیت روانی جامعه تأکید کردند، که با واکنش کاربران توییتری همراه بود.
به گزارش سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری رسا، رهبر معظم انقلاب در دیدار رئیس، مسؤولان و جمعی از کارکنان قوه قضائیه، با تأکید بر اهمیت کم نظیر این قوه، اجرای کامل سند تحول دستگاه قضا، مبارزه با فساد در درون و بیرون این دستگاه، احیای حقوق عامه، تأمین آزادی‌های مشروع و پیشگیری از وقوع جرم را از جمله وظایف مهم قوه قضائیه خواندند.

ایشان در ادامه به بیان نکات مهمی در خصوص برخورد مناسب با مراجعه‌کنندگان، اصلاح تصویر رسانه‌ای از قوه قضائیه و حفاظت از امنیت روانی جامعه که یکی از موارد احیای حقوق عامه است، پرداختند که البته توجه ایشان به این موارد از نگاه کاربران فضای مجازی دور نماند.

«سلبریتی‌های روی اعصاب» موضوع داغ واکنش‌های توییتری

از محورهای مهم سخنان مقام معظم رهبری توجه به امنیت روانی جامعه بود که در این راستا کاربران مطالبه‌گر برخورد قوه قضائیه با سلبریتی‌ها و افرادی شدند که در فضای مجازی اقدام به شایعه‌پراکنی، تفرقه‌اندازی و انتشار اخبار کذب می‌کنند.

«سلبریتی‌های روی اعصاب» موضوع داغ واکنش‌های توییتری«سلبریتی‌های روی اعصاب» موضوع داغ واکنش‌های توییتری«سلبریتی‌های روی اعصاب» موضوع داغ واکنش‌های توییتری«سلبریتی‌های روی اعصاب» موضوع داغ واکنش‌های توییتری

ارسال نظرات