۰۷ تير ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۳
کد خبر: ۷۳۷۱۲۵
حجت الاسلام والمسلمین میرمحمدی مطرح کرد؛

شکوفاسازی جامعه نخبگانی، مأموریت مرکز خدمات حوزه

شکوفاسازی جامعه نخبگانی، مأموریت مرکز خدمات حوزه
رئیس مرکزخدمات حوزه‌ با اشاره به ظرفیت‌های طرفین جهت شکوفاسازی جامعه نخبگانی حوزه های علمیه، مأموریت این مرکز را در سه حوزه سلامت، مسکن و معیشت دانست.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین میرمحمدی با دکتر دهقانی فیروزآبادی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری دیدار کرد.

در این دیدار رئیس مرکزخدمات حوزه‌های علمیه با اشاره به ظرفیت‌های طرفین جهت شکوفاسازی جامعه نخبگانی حوزه های علمیه، ماموریت مرکز خدمات را در سه حوزه سلامت، مسکن و معیشت دانست و با توجه به سهم پایین خدمات معاونت علمی و بنیاد نخبگان به جامعه نخبگانی حوزه و روحانیت، رسیدن به تراز مناسب را در گرو برنامه جدی در این فضا دانست و پیشنهاداتی را جهت اجرایی شدن برخی مصوبات بیان کرد.

سپس دکتر دهقانی با اشاره به خدمات ارزشمند و انسانی مرکز خدمات حوزه های علمیه به طلاب و روحانیون، این شیوه خدمت رسانی را حائز اهمیت دانست و بر توجه ویژه به نخبگان حوزوی تأکید کرد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: حمایت‌های لازم جهت اجرایی سازی آئین نامه حمایت از نخبگان ایرانی و کمک های بنیاد ملی نخبگان و معاونت علمی به خصوص ستاد توسعه فناورهای فرهنگی صورت خواهد پذیرفت.

ارسال نظرات