۱۰ تير ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۲
کد خبر: ۷۳۷۲۰۹
آیت الله کعبی در پیامی:

آزادی بیان غربی با معیارهای دوگانه و در جهت اهداف استکباری است

آزادی بیان غربی با معیارهای دوگانه و در جهت اهداف استکباری است
آیت الله کعبی در پیامی ضمن محکومیت آتش زدن قرآن کریم در کشور سوئد، تأکید کرد که امت اسلامی با اتحاد و عزم و اراده قوی با این توطئه خطرناک و طراحان پشت پرده و حامیان اروپایی و صهیونیستی آن مقابله خواهند کرد.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، آیت الله عباس کعبی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در پیامی در محکومیت آتش زدن قرآن کریم در کشور سوئد، پیامی صادر کرد.

متن این پیام بدین شرح است:  

قال الله تعالی: يُرِيدُونَ لِيُطْفِئُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَاللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ كَرِهَ الْكَافِرُونَ (سورة الصف الايه 8)

ریشه جاهلیت پیچیده دوران معاصر؛ الحاد نظری و عملی؛ و مناسبات زورمدارانه و غیر اخلاقی و ستمکارانه حاکم بر مدیریت نظام سلطه در عرصه بین الملل و مسخ هویت انسانی است. راه حل بحرانهای جهانی انسان معاصر؛ بازگشت به ایمان به آغاز و فرجام هستی بر اساس خدا باوری ونقشه راه انبیاء در تحقق حیات طیبه بر اساس توحید وعدل و کرامت انسان و رهبری الهی صالحان است. بشریت بر اساس حق خواهی و فطرت انسانی به راه حل های قران کریم نسبت به ضرورت شکل گیری تمدن انسانی و پایان تباهی و جنایت و مکر وفریب وانحطاط وجلوگیری از نابودی انسان خواهد رسید.

به عنوان نمونه قران کریم دوگانه های علم و ایمان؛ عقلانیت ومعنویت؛ بندگی خدا وکرامت انسان ؛ آزادی و مسئولیت اجتماعی ؛ عدالت و پیشرفت؛ مردمسالاری و ارزشهای اخلاقی را در کنار هم به انسانها پیشنهاد می کند. واین راه حل ها جای خود را درمیان ملت های جویای حق وعدل باز می نماید.

دولت ها هرگز نمی توانند دستگاه تولید حق برای بشر باشند. در غیر اینصورت حق ساخته و پرداخته انان در خدمت آنان و ابزار فساد قدرت آنان خواهد بود و تضمینی برای سوء استفاده سلطه طلبانه از حقوق بشر ادعایی وجود نخواهد داشت به عنوان مثال آزادی بیان امریکایی و اروپایی صرفا با معیارهای دوگانه و در جهت اهداف استکباری است.

در نمونه جدید ان قرآن سوزی با مجوز رسمی دولت سوئد؛ دستاویزی برای اسلام ستیزی و تنفر آفرینی وتجاوز به حقوق مذهبی و انسانی بیش از دو میلیارد و نیم مسلمان در سرتاسر جهان شده است. البته امت اسلامی با محوریت ایمان به قران و آموزه های انسانی و الهام بخش ان و تعالیم خاتم الانبیاء محمد مصطفي صلى الله عليه واله و اتحاد و عزم و اراده قوی با این توطئه خطرناک و طراحان پشت پرده و حامیان اروپایی و صهیونیستی ان مقابله خواهند کرد.

عکس العمل به هنگام و قاطع مراجع معظم تقلید و علما و نخبگان جهان اسلام و جلسه فوق العاده سازمان کنفرانس اسلامی و محکومیت یکپارچه دولت ها و ملت های مسلمان و تحرک فوق العاده و دیپلماسی فعال؛ نشان حساسیت و بیداری و عقلانیت و غیرت دینی امت اسلامی در سرتاسر جهان و قداست و نورانیت و عظمت قران کریم است.

بی شک این فتنه و کینه بر علیه قران باعث گسترش بیشتر قرآن در میان انسانهای آزاده و جویای حق و عدل در سراسر جهان خواهد گردید. انهم یکیدون کیدا و اکید کیدا فمهل الکافرین امهلهم رویدا (سورة الطارق ١٥_ ١٧)

الاقل_ عباس کعبی

ارسال نظرات