۱۳ تير ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۵
کد خبر: ۷۳۷۴۰۱
مدیر شبکه جهانی ولایت:

شبکه ولایت به دانشگاه معارف اهل بیت تبدیل شده است

شبکه ولایت به دانشگاه معارف اهل بیت تبدیل شده است
حجت‌الاسلام علوی در آیین کلنگ‌زنی ساختمان شبکه‌های جهانی ولایت با اشاره به پوشش این شبکه در نقاط مختلف جهان، از تاثیرگذاری برنامه های آن در مناطق بدون مبلغ خبر داد.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا حجت‌الاسلام سید جعفر علوی مدیر شبکه ولایت با خیر مقدم به حضار و تبریک میلاد امام هادی گفت: به ۵ قاره جهان معارف اهل بیت(ع) از طریق شبکه ولایت منتقل می شود.

وی با اشاره به تخصیص زمین توسط یک خیر اظهار داشت: از ۳۸ کشور مخاطب فعال در زبان فارسی داریم و به زودی با راه اندازی زبان مختلف تمام قاره آفریقا را پوشش می دهیم. در زبان عربی از کشورهای مختلفی مخاطب فعال وجود دارد که بازخوردهای فراوانی نیز به ما رسیده است.

این فعال رسانه با اشاره به استفاده مسلمانان در دورترین نقاط دنیا از برنامه های شبکه جهانی ولایت اظهار داشت: شبکه ولایت برای مردم در دورترین نقاطی که خالی از هر گونه مبلغ یا مسجد هستند به یک مرکز اسلامی و پناهگاه تبدیل شده است.

حجت‌الاسلام علوی با اشاره به فرمایش امام خمینی(ره) در خصوص دانشگاه بودن صداوسیما اظهار داشت: شبکه ولایت تحت اشراف حضرت آیت الله مکارم شیرازی به دانشگاه معارف اهل بیت(ع) با کادر دانش آموخته حوزه های علمیه تبدیل شده‌ است.

وی با اشاره شبکه ولایت به زبان هوسا گفت: با جمع کثیری از طلاب آفریقایی روبرو شدیم که در قم مانده بودند و به علت مشکلات توان برگشت به مناطق خود را نداشتند، اما با فراگیری دوره های آموزشی رسانه، در قاب تلویزیون به وسعت یک قاره صحبت کردند.

مدیر شبکه ولایت با بیان اینکه این شبکه تنها رسانه تلویزیونی شیعی در آفریقا است، خاطرنشان کرد: با ابزار رسانه می توان راه صدساله را یک شبه طی کرد.

ارسال نظرات