۱۴ تير ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۲
کد خبر: ۷۳۷۵۲۳
نماینده ولی فقیه در کاشان:

متأسفانه نتوانسته ایم دین را به درستی برای نسل جوان تبیین کنیم

متأسفانه نتوانسته ایم دین را به درستی برای نسل جوان تبیین کنیم
اصفهان – حجت الاسلام والمسلمین حسینی گفت: کسی که دانش را به دیگران آموزش می‌دهد در قیامت به تنهایی یک امت معرفی می‌شود و شما معلمان روز قیامت به تنهایی امت هستید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی صبح امروز در جلسه ضیافت اندیشه اساتید دانشگاه‌های شهرستان کاشان، با اشاره به اینکه اساتید باید قدر خود و جایگاه خود را بدانند، گفت: کسی که دانش را به دیگران آموزش می‌دهد از این طریق دانش خود را منتشر می‌کند در قیامت به تنهایی همچون یک امت معرفی می‌شود و شما معلمان روز قیامت به تنهایی امت هستید.

نماینده ولی فقیه در کاشان به وظیفه خطیر معلمان در جامعه اشاره کرد و اظهار داشت: اسلام بزرگترین گوهری است که در اختیار ما قرارگرفته است، اما نتوانسته ایم آن را به درستی به فرزندان خود و دانشجویان خود معرفی کنیم.

وی افزود: امام هادی(ع) دو امانت گرانسنگ جامعه کبیره و زیارت غدیریه را به ما سپرده است و از مستحبات عید غدیر، خواندن این زیارت است که مقاطعی از زندگی امیرالمومنان(ع) را به انبیا گذشته تشبیه می‌کند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی با اشاره به اینکه روح عالم چهارده معصوم هستند و پایان و رحلت دنیا زمانی است که آخرین حجت خدا از این عالم برود، گفت: آخرین حجت خداوند امام زمان(عج) نیست، از این رو اگر حجت خدا نبود زمین ساکنانش را فرو می‌برد و نظام عالم نابود می‌شد.

وی به لزوم انتقال گوهر دین به دانشجویان و معرفی دشمن تأکید کرد و ابراز داشت: بنى امیّه آموختن ایمان را براى مردم آزاد گذاشت، اما شرک شناسى را آزاد نگذاشت، چرا که اگر شرک باز می‌شد مردم متوجّه می‌شدند معاویه و بنی امیه مشرک هستند.

نماینده ولی فقیه در کاشان اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب در پیام خود به حجاج می‌فرماید، امت اسلامی باید دنبال معنویت، وحدت و برائت باشد./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات