۱۶ تير ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۰
کد خبر: ۷۳۷۶۱۳
همزمان با عید غدیر خم:

اولین جشنواره مردمی «سادات محله ما» برگزار می شود

اولین جشنواره مردمی «سادات محله ما» برگزار می شود
سادات محله بنیاد قم، در اقدامی مشترک، عصر عید غدیر خم، میزبان شیعیان امیرالمومنین(ع) می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری رسا، سادات محله بنیاد قم، در اقدامی مشترک، عصر عید غدیر خم، میزبان شیعیان امیرالمومنین علی علیه السلام می‌شوند.

حجت الاسلام احمد قادری دبیر اولین جشنواره‌ی مردمی "سادات محلّه ما" با اعلام این خبر گفت: همزمان با عید الله اکبر، عید بزرگ غدیر خم، همسایگان محلّه بنیاد قم در اقدامی مشترک، جشن زیبایی را در قالب اولین جشنواره مردمی "سادات محلّه ما"، برگزار می‌نمایند.

وی این اقدام را گامی ارزشمند در مسیر بزرگداشت و تعظیم عید غدیر ارزیابی کرد و گفت: سادات بنی‌الزّهرا در تصمیمی زیبا، جشن شخصی و خانوادگیِ خود را به فضای باز مقابل منازل کشاندند و در برنامه‌ای تجمیع شده، تصمیم به برگزاری این جشنواره‌ی مردمی گرفتند.

دبیر اولین جشنواره مردمی "سادات محلّه‌ی ما" به فرمایش رسول خدا صلی الله علیه و آله که فرمود: "فَلْیُبَلِّغِ الْحَاضِرُ الْغَائِبَ وَ الْوَالِدُ الْوَلَدَ إِلَى یَوْمِ الْقِیَامَةِ" اشاره کرد و گفت: امروز زنده نگه داشتن جشن و سرور عید غدیر و نیز تبلیغ آن، جزء وظایف آحاد امّت اسلام است و از خدا می‌خواهیم اینگونه اقدامات را، مشمول ادعیه خاصه امام عصر ارواحنافداه قرار دهد.

حجت الاسلام قادری از مشارکت گروه جهادی و خیریه شهید محمد رضا شفیعی، "حوزه مقاومت بسیج شهید بهشتی" و تشکّل "همسایگان محله‌ی بنیاد" در برپایی این جشنواره خبر دهد و افزود: این جشنواره‌ی مردمی با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین دکتر عباسی، محسن محرری رئیس شورای اسلامی شهر قم و مدیحه سرایی حاج مهدی حیدرزاده برگزار خواهد شد.

وی به دیگر بخش‌های متنوّع و جذّابی که برای این جشنواره برنامه ریزی شده است اشاره کرد و گفت: اجرای تیم نوجوانان ورزش زورخانه‌ای استان قم، اجرای گروه سرود رایت الهدی، اجرای عمو روحانی، توزیع بسته‌های جوایز به دختران و پسران حاضر، اعطای اسکناس نو توسط سادات محلّه و اطعام علوی، از جمله بخش‌های این جشنواره خواهد بود.

گفتنی است این جشنواره، روز جمعه ۱۶ تیر ماه ۱۴۰۲ مصادف با روز عید غدیر خم، از ساعت ۱۷ الی ۱۹ در محله بنیاد به نشانی: بلوار شهید کریمی، کوچه ۱۳، انتهای خیابان میرزا کوچک خان، جنب بوستان اندیشه برگزار خواهد شد.

احمد قادری

ارسال نظرات