۲۸ تير ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۰
کد خبر: ۷۳۸۱۲۹
صدور انقلاب ۳:

صدور غیرت و ایستادگی در مقابل قدرت‌های باطل

صدور غیرت و ایستادگی در مقابل قدرت‌های باطل
آمریکا، اروپا و کشورهای غربی، انواع و اقسام بدی‌ها فسادها انحطاط‌ ها را وارد کشورهای جهان سوم می‌کنند و چرا ما باید شرم کنیم از اینکه غیرت، ایستادگی در مقابل قدرت‌های باطل را به صورت درسی عملی به ملت‌های دیگر تعلیم دهیم.

به گزارش خبرنگار گروه سیره امامین انقلاب خبرگزاری رسا، انقلاب منهای تفکر اسلامی وجود ندارد و یک چیز وجود دارد و آن خروج از شرک، حکومت غیر خدا، اطاعت غیر خدا، تسلیم در برابر نظام غیر الهی به نظامی که در آن حکومت از آن خدا است.

همه جای دنیا انقلاب یعنی انتقال از یک چیز به چیز دیگر و دگرگون کردن وضع زندگی، فکر و همه چیز مردم و در انقلاب ایران نیز مردم از یک وضع به وضع دیگر منتقل شدند و  آن وضعی که مردم به آن منتقل شدند اسلام بود و انقلاب ما اسلامی شدن بود.

پس دو چیز مجزا که یکی انقلاب و دیگری اسلام باشد، نداریم؛ انقلاب ما یک حرکت اسلامی و اسلام ما یک حرکت انقلابی بود و «صدور انقلاب» یعنی صدور نظریه امکان تحول در جوامع دنیای سوم و «صدور انقلاب» یعنی صدور این فکر که می‌شود در مقابل استکبارجهانی ایستاد و صدور این فکر که ملت‌های انقلابی می‌توانند مستقل بر روی پای خودشان بایستند.

مقام معظم رهبری با بیان اینکه انقلاب اسلامی در مقابل استکبار جهانی روی پای خود ایستاده است، فرمودند: ما این را ثابت کرده‌ایم و تا روزی که به فضل پروردگار این حرکت انقلاب مستمر باشد؛ روز به روز این فکر در دنیا بیشتر ثابت خواهد شد و یکی از بزرگترین دلایلی که امروز استکبار با ما می‌جنگد همین است که می‌خواهند این روح امید را در دل ملت‌ها خاموش کنند؛ تا تجربه موفق ایران در مقابل چشم ملت‌ها نباشد.

صدور غیرت و ایستادگی در مقابل قدرت‌های باطل

می‌خواهند انقلاب ما نابود شود و نظام جمهوری اسلامی از بین برود؛ تا ملت‌ها این امید را از دست بدهند که می‌توانند انقلابی کنند و آن را نگه دارند  و با مقاومت در مقابل شرق و غرب تسلیم نشوند.

دنیای غرب و سردمداران فاسد و منحط غربی از اینکه فساد و فحشا, اعتیاد و انواع بدبختی‌ها را به سراسر عالم صادر کنند خجالت نمی‌کشند این فرهنگ فحشایی، که امروز سراسر دنیا و بیش از همه دنیای فقیر جهان سوم را فرا گرفته؛ یکی از صادرات فرهنگ غربی و تمدن  استکباری است.

فرهنگ مصرفی غلط بر بسیاری از کشورهای اسلامی و غیر اسلامی جهان سوم تحمیل شده است، به گونه ای که اگر شما وارد بازار کشورهای فقیر منطقه شوید؛ تبلیغات اجناس مصرفی زائد و غیر لازم، تمام زندگی آنها را در برگرفته و کشورهای تولید کننده نفت که ثروت خدادادی و متعلق به همه مردمی را که باید صرف عمران و آبادی کشور شود، در مقابل وسایلی که جز انحطاط و فساد در زندگی تاثیر دیگری ندارد، می‌دهند.

آمریکا، اروپا و کشورهای غربی؛ در لابه‌لای فرآورده‌های خوب تمدن خود مثل صنعت و علم و تحقیق که متعلق به همه بشریت است انواع و اقسام بدی‌ها فسادها انحطاط‌ها را وارد کشورهای جهان سوم می‌کنند و مردم، جوان‌ها، دولت‌ها و ملت‌ها را ذلیل و به خاک سیاه می‌نشانند.

آنها از کارهای خود شرم نمی‌کنند به صادرات پلید خودشان به کشورهای دیگر افتخار می‌کنند و چرا ما باید از صادر کردن توحید، اخلاق انبیا، روح فداکاری، اخلاص و تزکیه اخلاقی به کشورهای دیگر خجالت بکشیم و چرا باید شرم کنیم از اینکه غیرت، حمیت صحیح و ایستادگی در مقابل قدرت‌های باطل را به صورت درسی عملی به ملت‌های دیگر ارائه و تعلیم دهیم.

رهبر معظم انقلاب با بیان اینکه ملت‌ها باور نمی‌کنند که بشود با عوامل و مزدوران قدرت‌های استکباری در بیفتند، فرموند: ما در افتادیم و پیروز هم شدیم  و چرا این تجربه را در اختیار افکار عمومی ملت‌ها نگذاریم؟ ما این انقلاب را صادر می‌کنیم و از اینکه بتوانیم توحید، مکتب انبیا، روش‌های انسانی پاکیزه و طیب و طاهر، صبر، مقاومت و ایثار را به کشورهای دیگر صادر کنیم هیچ ابایی نداریم.

رسانه های غربی که با پول صهیونیست ها و با تدبیر سیاستمداران خبیث، ظالم و فاسد اداره می‌شوند، می‌خواهند جنجال درست کنند و ما را از این حرف و عمل که فرهنگ مفاهیم انقلاب اسلامی باید صادر شود، پشیمان کنند.

ملتی که با ایمان صادقانه و صحیح اسلامی حرکت کند؛ از عزت، راحتی و رفاه مادی برخوردار خواهد شد و دیگر کسی نمی‌تواند چیزی را بر او تحمیل کرد و ما به فضل پروردگار و در سایه ایمان عمیق ملتمان، خواهیم توانست در این عالم جامعه‌ای آباد، آزاد، مرفه و راحت به وجود آوریم که مشاهده آن برای ملت‌ها درس باشد و منجر به صدور مبانی فکری انقلاب اسلامی شود و تاکنون فضل پروردگار شامل حال ملت ما بوده و بعد از این هم خواهد بود.

ارسال نظرات