۲۹ تير ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۷
کد خبر: ۷۳۸۴۵۰
رییس سازمان تبلیغات اسلامی کشور:

خانواده شهدا باید محور جهاد تبیین باشند

خانواده شهدا باید محور جهاد تبیین باشند
حجت الاسلام والمسلمین قمی با بیان اینکه خانواده شهدا ادامه دهنده راه شهید باشند، گفت: خانواده شهدا محور جهاد تبیین باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت‌الاسلام محمد قمی در یادواره شهدای مداح لرستان گفت: سیدالشهدا(ع) اهل تبیین و روشن‌کردن ذهن‌های بقیه بوده است و خانواده سیدالشهدا(ع) تبیین‌گر و اهل روشنگری بوده و کار ایشان را به اتمام رساندند.

رییس سازمان تبلیغات اسلامی کشور با بیان اینکه مداحان مبلغ دین هستند، افزود: مداحی که شهید شده، بقیه مسیر را خانواده او باید طی کند.

وی به رسالت تبلیغی خانواده شهدا اشاره کرد و گفت: مسیری که شهدا طی کرده‌اند با ارج‌نهادن به پدر و مادر شهدا، همسران، فرزندان شهدا باید طی شود.

حجت الاسلام والمسلمین قمی با بیان اینکه در زمانه جهاد تبیین و تبلیغ، بهترین مبلغ خود شهدا و خانواده شهدا هستند، اظهارکرد: در جنگ روایت‌ها، خانواده شهدا باید روایتگری کنند و وصیت‌نامه شهدا را تبیین و معرفی شود.

وی با بیان اینکه مسیر مداحان شهید توسط مداحان و هیئت‌های مذهبی ادامه یابد، عنوان کرد: همه باید با شهدا ارتباط وجودی داشته باشیم و محکم پای‌کار اهل‌بیت(ع) بایستیم.

رییس تبلیغات اسلامی کشور با بیان اینکه مراسم عزاداری حسینی همراه با روشنگری باشد، بیان کرد: امیدوارم خداوند این توفیق را به ما بدهد که شرمنده شهدا نشویم./9451/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات