۰۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۶
کد خبر: ۷۳۸۶۱۸
حجت الاسلام عزت زمانی:

ماه محرم ناجی شیعیان در حرکت به سمت خوبی هاست

ماه محرم ناجی شیعیان در حرکت به سمت خوبی هاست
معاون سازمان تبلیغات اسلامی در جمع عزاداران حسینی ماه محرم را ناجی همه ما در حرکت به سمت خوبی ها دانست.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، حجت الاسلام رضا عزت زمانی، معاون سازمان تبلیغات اسلامی با حضور در جمع عزاداران هیئت خادم الرضا(ع) و در گفت وگو با خبرنگاران تصریح کرد: کشتی نجات حضرت سید الشهدا(ع) و ماه محرم ناجی همه ما در حرکت به سمت خوبی ها و خیرات است.

وی افزود: این خیمه و این سفره با عظمت را حضرت ابی عبدالله(ع) به گونه ای در سراسر این گیتی به واسطه رحمت واسعه خودش پهن می کند که همه را دعوت می کند و به عنوان اعضای یک خانواده با همه اختلاف سلیقه ها و تفاوت هایی که در رفتار، ‌ منش و ظاهر و باطن ماست، زیر این خیمه می نشینیم و پرچم سید الشهدا را به امید ظهور حضرت ولی عصر(عج) در عالم بلند می کنیم.

معاون سازمان تبلیغات اسلامی ادامه داد: از هیئت های شریف و عزیز قم بخصوص از هیئت بزرگ، پر تلاش و در واقع تأثیر گذار خادم الرضا (ع) کمال تشکر را دارم و وقتی انسان در جمع جوانان هیئت خادم الرضا(ع) می آید و عزاداری آن ها با هر سلیقه و نگاهی را اینجا در زیر این خیمه و این مسیر می بیند، احساس شعف می کند.

وی بیان داشت: ان شاءالله همین حرکت و با هم بودن، مسیر ظهور را آسان تر کند و ما نیز سپاسگزار همه بچه ها و خدام هیئت و قدردان و خاک پای همه کسانی هستیم که به اینجا می آیند و نام سید الشهدا را می برند و ان شاءالله این نام و مرام سیدالشهدا در تمام زندگیشان سربلند و سرافراز باشد.

ارسال نظرات