۰۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۶
کد خبر: ۷۳۸۸۲۵
وزیر ارشاد:

هنرمندانی که حجاب را رعایت نکردند ممنوع الکار شدند

هنرمندانی که حجاب را رعایت نکردند ممنوع الکار شدند
وزیر ارشاد با بیان اینکه هنرمندانی که حجاب و عفاف را رعایت نکردند ممنوع الکار شدند، تصریح کرد: در حوزه حجاب و عفاف به وزارتخانه دستگاه‌های تابعه دستور دادم به طور جدی وارد شوند.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، محمدمهدی اسماعیلی پیش از ظهر امروز در حاشیه برگزاری هیات دولت ‌در جمع خبرنگاران با اشاره به موضوع عدم رعایت حجاب در برخی فروشگاه‌های اینترنتی گفت: در حوزه عفاف و حجاب به وزارتخانه و حوزه‌های تابعه دستور دادم که به صورت جدی وارد شوند.

وزیر فرهنگ‌ و ارشاد اسلامی اضافه کرد: چند روز پیش هم پوستر یک جشنواره فیلم کوتاه که توسط مجموعه غیردولتی منتظر شده بود، به دلیل بی‌توجهی به تذکر وزارت ارشاد، دستور توقیف جشنواره را صادر کردیم.

وی ادامه داد: بی‌حرمتی‌ها نسبت به قانون و حجاب پسندیده نیست و حتما خط قرمز ماست.

اسماعیلی خاطرنشان کرد: برخی از افرادی که مرتکب این کار شدند، کسانی هستند که کاری به آنها ارجاع نمی‌شود و فعالیتشان ممنوع است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به مکاتبه انجام شده با آیسسکو درباره اهانت به قرآن کریم در برخی کشورهای غربی اظهار داشت: آیسسکو یک نهاد فرهنگی در سازمان کنفرانس کشورهای اسلامی است؛ برای این نهاد نامه نوشتم و درخواست کردم که بحث محکومیت و مقابله با اقدام توهین و جسارت به قرآن کریم در دستور کار قرار گیرد.

وی افزود: پیشنهاد دادم که اجلاس فوق‌العاده آیسسکو در تهران و به میزبانی وزارت فرهنگ و با حضور وزرای فرهنگ کشورهای اسلامی برگزار شود.

ارسال نظرات